کشف ۴۴ قبضه سلاح جنگی در قائم شهر

کشف ۴۴ قبضه سلاح جنگی در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ حسینی جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر و سناریوی کشته سازی مردم بی گناه از سوی معاندین و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی، حمل و ارسال این سلاح‌ها با هدف برهم زدن نظم و امنیت عمومی انجام می‌شود که با ایثار و ازخودگذشتگی مدافعان امنیت در فرماندهی نیروی انتظامی قائم شهر این سلاح‌های مرگبار به موقع کشف و ضبط شد.

وی افزود در این عملیات موفقیت آمیز که با انجام کار‌های اطلاعاتی و انتظامی استان‌های مازندران واصفهان و اقدام عملیاتی نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر انجام گرفت یک نفر متهم اصلی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری سمند که سلاح‌های جنگی و شورشی را حمل می‌کرد توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران به خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان توصیه کرد که فریب تبلیغات و توطئه‌های معاندین نظام را نخورند و همکاری لازم را برای حفظ و امنیت جامعه با مدافعان امنیت داشته باشند. و افزود:  در اغتشاشات اخیر تعدادی سلاح‌های گرم وسرد از قبیل شمشیر و قمه و چاقو از اراذل و اوباش در قائم شهر کشف و ضبط شد..

لازم به یاد آوری است با تلاش نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی قائم شهر از آغاز امسال تاکنون تعداد ۱۴۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شورشی در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha