تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها در مازندران برگزار می‌شود

تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها در مازندران برگزار می‌شود

بلال زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" با بیان اینکه در راستای حرکت‌های خود جوش مردمی در سراسر کشور به پاسداشت جانفشانی و ایثارگری حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس این تجمع بزرگ مردمی در مازندران نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: با هماهنگی‌های ایجاد شده با هیئت‌های مذهبی، موسسات فرهنگی مذهبی، نهادها، سازمان‌ها، ادارت و خود مردم متدین، شهید پرور و همیشه در صحنه مازندران اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها فردا پنجشنبه ۱۹ دی ماه در ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این اجتماع بزرگ مردمی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۹ دی ماه از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا ساری خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در بین راه حماسه خوانی،مداحی و آیین عزادری اجرا شده و ایستگاه‌های صلواتی دائر است، گفت: بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم در مصلی ساری ادامه دارد.

زاهدی خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی سردار محمد حسین سپهر جانشین رییس سازمان‌ بسیج مستضعفین‎ سپاه پاسداران و با مداحی حاج محمد رضا بذری از مداحان مازندرانی در مصلی ساری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha