دیدار چهره به چهره نماینده ولی فقیه، استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران با خانواده شهدای اروست

دیدار چهره به چهره نماینده ولی فقیه، استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران با خانواده شهدای اروست

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه، استاندار و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در چهاردانگه ساری با خانواده های معظم شهدای روستای اروست دیدار و تکریم کردند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،به نقل از ایثار مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در معیت حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه، حسینی پور استاندار مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم به منطقه پشتکوه چهاردانگه شهرستان ساری ( منطقه ولایت ) سفر کرده است ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر کیاسر با قرائت فاتحه، نسبت به آرمانهای والای شهیدان گرانقدر تجدید میثاق و ادای احترام کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به اتفاق نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در روستای اروست با خانواده های معزز شهدا دیدار کرد.

در این دیدارها ضمن بررسی مشکلات خانواده های معزز شهدا، از صبر و استقامت، فداکاری، گذشت و شجاعت این اسوه های صبور تجلیل شد.

این مسئول اضافه کرد: روستای اروست چهاردانگه ساری که آخرین روستای مازندران در منطقه کوهستانی ( مرز سمنان ) واقع شده، پنج شهید والامقام به اسامی علیرضا احمدی، صفرعلی عالیشاه، عین ا ... عالیشاه، سلیمان معصومی و غلامرضا خرده مینا تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

کهن سال افزود: به نمایندگی از استاندار مازندران از بخش های مختلف روستاهای حاجی کلا، کلاکرده و کارنام این منطقه بازدید به عمل آمد، در حاشیه این بازدید با چند ایثارگر این روستاها به صورت چهره به چهره دیدار و مشکلات آنان مورد پیگیری قرار گرفت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اذعان داشت: همچنین میز خدمت بنیاد به همراه سایر دستگاه های اجرایی استان همزمان با سفر استاندار مازندران به منطقه برای رسیدگی به مسائل جامعه معزز ایثارگری در شهر کیاسر دایر شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: با توجه به کهولت سن والدین شهدا و شرائط جسمی بعضی از ایثارگران عزیز که در مناطق دورافتاده و کوهستانی زندگی می کنند بر حسب وظیفه ذاتی و به عنوان یک خادم خدمت این خانواده های معزز می رسیم تا در بخش هایی که احساس دغدغه مندی دارند احصاء و حل کنیم.

کهن سال یادآور شد: هدف اصلی ما از برنامه های سفر شهرستانی شناخت مسائل و پاسخگویی به مشکلات، ایجاد گفتمان ایثارگری، حفظ شأن و تکریم این عزیزان بوده، همه این امور در راستای کار جهادی اتفاق خواهد افتاد

اخبار مرتبط

حقوق قشر نانوایان نباید نادیده گرفته شود

نگاه جریان ساز در فعالیت های فرهنگی ایجاد شود

انعکاس چهره نادرست شیعه در جهان با پرورش شیعه انگلیسی

0 نظر

ارسال نظر

capcha