پرواز مستقیم مسقط - شیراز - نوشهر راه اندازی می شود

پرواز مستقیم مسقط - شیراز - نوشهر راه اندازی می شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران ، سعدالله وطن خواه اظهار داشت: بر اساس پیگیری های مستمر صورت گرفته و رایزنی با شرکت های هواپیمایی و در اجرای منویات استاندار مازندران مبنی بر توسعه مسیرهای پروازی و صنعت گردشگری استان و موافقت های صورت گرفته ما بین سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی عمان،از 11 شهریور ماه، مسیر پروازی مسقط - شیراز - نوشهر و بالعکس دایر می شود.

وی افزود: با اعلام شرکت هواپیمایی قشم ایر، نخستین پرواز در مسیر مذکور در راستای اتصال و ارتباط کشور عمان به خطه سرسبز شمال و بهره گیری گردشگران عمانی از طبیعت خداوندی شمال کشور انجام می شود.

وطن خواه با اشاره به اینکه فرودگاه های استان مازندران با اقدامات صورت گرفته در مسیر توسعه، آمادگی لازم جهت برقراری پرواز به مسیرهای مختلف را دارد، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته بتوانیم شاهد برقراری پرواز در مسیرهای دیگر کشور ازطریق فرودگاههای استان باشیم.

مدیرکل فرودگاههای مازندران افزود: با پیگیری ها و مکاتبات و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین ارشد استانی و حمایت های مقامات ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تصویب و ابلاغ مرز هوایی رامسر باشیم که این اقدام، گام موثر و مبارکی در راستای ایجاد و توسعه پروازهای خارجی و بین المللی خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

افزایش پروازهای عتبات عالیات در فرودگاه مازندران/ راه‌اندازی پنجمین پرواز در هفته به‌زودی

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در جویبار

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در جویبار

0 نظر

ارسال نظر

capcha