اختتامیه اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران

اختتامیه اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران

خبرگزاری آریا- با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد، اختتامیه اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران.

به گزارش خبرنگارآریادربابلسر، این اردو که با محوریت واحد خواهران گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، از 7 مرداد 1401 در روستای پجیم شهرستان بهشهر آغاز شده بود، مشتمل بر برنامه متنوع فرهنگی و آموزشی بوده است.

بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در روز پنجشنبه 13 مرداد، با همراهی دکتر مهران رضایی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی و هادی جان‌زاد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی و محمد بابایی کیاپی مسوول بسیج دانشجویی، از اردو و کلاس‌های برگزار شده بازدید کردند.

در ادامه این بازدید، نشستی صمیمی با اعضای گروه جهادی علویون برگزار گردید. در این نشست، دکتر علویان، ضمن تاکید بر اهمیت اردوهای جهادی، آن را یکی از نمودهای فعالیت ارزشی دانسته و از اعضای گروه جهادی علویون بابت برگزاری چنین اردویی تشکر کرد و از دانشجویان جهادگر خواست که ضمن حفظ روحیه جهادی، هم‌چنان در محیط دانشجویی، فعالیت‌های اثرگذار خویش را استمرار دهند.

در ادامه، محمد بابایی کیاپی، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، به تبیین اهمیت و جایگاه فعالیت‌های جهادی در سیاست‌های کلان بسیج دانشجویی پرداخت.

دکتر مهران رضایی، نیز با تشکر ویژه از جهادگران دانشجو، اردوهای جهادی را مسیری برای آشنایی بیشتر با نیازهای واقعی اجتماع و مناطق محروم دانست. در ادامه سایر اعضای واحد خواهران گروه جهادی علویون، به بیان تجربیات خود از این اردوی جهادی پرداختند.

اختتامیه این اردو، با برنامه‌های متنوع مانند، سرودخوانی، اهدای جوایز و پخش غذای نذری بین اهالی روستا پیگیری شد

اخبار مرتبط

تجمع بسیج دانشجویی ساری در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

مراسم تکریم و معارفه حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج) سپاه شهرستان بابل

نمایشگاه اسوه بسیج در بوستان ملل ساری برپا شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha