اعلام انزجار مردم آمل از جنایت تروریستی آمریکا

اعلام انزجار مردم آمل از جنایت تروریستی آمریکا

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مردم مومن و انقلابی آمل در این راهپیمایی پرشور که در تاریخ این شهرستان تاکنون بی سابقه بوده، در مسیر حدود ۵ کیلومتری سپاه ناحیه شهرستان تا مصلی قدس این شهر، خشم و انزجار خود را از اقدام جنایتکارانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکرانش در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی و همراهانش نشان دادند.
در این راهپیمایی مردم با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، فرمانده عزیزم شهادتت مبارک، آمریکا و اسرائیل نابودیت نزدیک است، فرمانده شهیدان راهت ادامه دارد، سپاهی دلاور انتقام انتقام و ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه ای، جنایت آمریکا را به شدت محکوم کردند.
مردم مومن و همیشه در صحنه آمل در این راهپیمایی بر ادامه  راه شهید سلیمانی و انتقام از متجاوزان آمریکا تاکید کردند.
امام جمعه شهرستان آمل در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گفت: سردار رشید اسلام و انقلاب مصداق فرمایش امیرالمومنین به مالک اشتر بود.
حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: سردار سلیمانی زینت ولایت بود که با جانفشانی و مقاومت به عزت دین تبدیل شد.
وی گفت : امروز عزت دین ما به برکت مقاومت و جانفشانی سربازان اسلام و انقلاب، نه به میز مذاکره و انتظار لبخند زدن دشمن، بلکه به تبعیت از ولایت مطلقه فقیه وابسته است.
حجت الاسلام مرتضوی، با بیان اینکه مردم و مسئولان ما آمریکا را بشناسند افزود : پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هرکس فکر می‌کند می‌توان به آمریکا اعتماد کرد به کشور خیانت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم شد

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است/تکریم حماسه مردم آمل

راهپیمایی مردم آمل در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

0 نظر

ارسال نظر

capcha