آغاز مسیر پروازی شرکت هواپیمایی قشم از مسقط به نوشهر

آغاز مسیر پروازی شرکت هواپیمایی قشم از مسقط به نوشهر

معاون بازرگانی هواپیمایی قشم گفت: توجه و اهتمام کافی به بُعد گردشگری امری است که رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات و سخنرانی‌های خود بر آن تأکید کرده‌اند. بدین جهت سیاست مدیریت شرکت هواپیمایی قشم بر این است که در این زمینه تمام توان خود را در جهت ارزآوری و جذب گردشگر به کار گیرد.

خلبان نورعلی افزود: باتوجه به درخواست و علاقه‌مندی شهروندان کشور عمان برای دیدن جاذبه‌های گردشگری و توریستی ایران به خصوص شهر نوشهر به عنوان نگین سرسبز شمال ایران و همجواری شهرهای نمک آبرود و کلاردشت، این پرواز را به صورت کانکشن برقرار نموده که از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر انجام پذیرد، در واقع این مسیر برای گردشگران این کشور کم هزینه و مقرون به صرفه خواهد بود. این پرواز در روزهای دوشنبه و جمعه از طریق شیراز به نوشهر برای شهروندان این کشور عزیز برقرار است.

خلبان نورعلی همچنین گفت: شرکت هواپیمایی قشم با برقراری این پرواز چند هدف را دنبال می‌کند. باتوجه به اینکه در گذشته گردشگران این کشور مقصدشان کشور‌های همسایه بوده، وجود برخی فرهنگ‌ها و آداب مشابه در دو کشور می‌تواند بازار هدف گردشگران عمانی را به شمال کشور ایجاد نماید. برای این کار دو مقصد در نظر گرفته‌ شده تا ابتدا مسافران را به دو مکان گردشگری_ توریستی هدایت کنیم و این موقعیت را ایجاد کنیم که شهروندانی عمانی زمان بیشتری را در کشور عزیزمان سپری نمایند و پرواز کانکشن قاعدتا ارزان‌تر و مقرون برای آنها به صرفه‌تر است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که شاهد مسیرهای پروازی جدیدی از سراسر دنیا به کشور متمدن ایران اسلامی باشیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha