بیش از ۳۰۰ زوج جوان روانه خانه بخت شدند

بیش از ۳۰۰ زوج جوان روانه خانه بخت شدند

ه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت الاسلام حاج ناصر مومنی هلالی رئیس موسسه خیریه مائده آسمانی مازندران باقدردانی از مشارکت و همیاری خیران نیک اندیش در یاری رسانی به این موسسه گفت: از سال ۱۳۹۰ تا الان بالای سیصد زوج را به خانه بخت فرستادیم که از این تعداد با کمک‌های نیکوکاران بیش از ۳۰ زوج در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ راهی خانه بخت شدند.

او با بیان اینکه برای این زوج‌های جوان دو مراسم جشن بصورت جمعی برگزار شد، گفت: اولین جشن در بهمن ۱۴۰۰ برای ۸ زوج و جشن دوم برای ۱۷ زوج در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بوده است؛ ضمن آنکه در اعیاد سال‌های ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ برای بقیه زوج‌ها مراسم جشن به صورت انفرادی برگزار شده است.

حجت الاسلام مومنی همچنین از پرداخت هزینه برای هفت نیازمند که بخاطر مهریه و بدهکاری‌ها حکم جلب آن‌ها را داشتن و یا به زندان افتاده بودند خبر داد .

او ادامه داد: تلاش برای رهایی محکوم به حکم قصاص اعدام با عفو و رضایت خانواده و کمک مددکاران خیریه و معرفی و اشتغال بکار بیش از ۲۰۰ نفر در کارخانجات و مراکز تولیدی از دیگر فعالیت های خیرخواهانه بوده این موسسه بوده است.

رئیس موسسه خیریه مائده آسمانی مازندران، آموزش فروش اینترنتی برای کمک در عرضه محصولات و دستاورد‌های کار آفرینان، ایجاد آموزشگاه هنری و صنایع دستی برای معلولان توانمند و ایجاد کار گاه‌های آموزشی با کمک مربیان و مشاوران متخصص در حرفه‌های گوناگون و گرفتن مدرک برای کار آموزان، مانند آرایشگری، گلیم بافی را از دیگر اقدامات موسسه خیریه مائده اسمانی مازندران عنوان کرد.

او، بر گزاری مراسم‌های سوگواری و جشن اعیاد در طول سال، سفر‌های زیارتی و تفریحی و اردویی با کسب مجوز مراجع ذیربط و اعزام زیارت اولی‌ها به سفر مشهد مقدس با کمک آستان قدس رضوی وسفر زیارتی قم برای بالای ۲۰۰ نفرو پرداخت هزینه درمان زایمان و خرید سیسمونی برای ۵۰ نوزادخانوار‌های نیازمند و پرداخت هزینه ورزشی و فرهنگی برای ۵ نفر از ورزشکاران مدال آور که ناشنوا بودندو کمک به خانواده‌های آسیب دیده به مواد مخدر با یاری مراکز وکمپ‌های ترک اعتیاد وروان شناسان و پزشکان متخصص برای ترک اعتیاد ۱۵ خانواده که یا فرزند معتاد داشتند و یا سر پرست خانواده معتاد بودند ونیزانعقاد قرارداد با دکتر‌ها و با مشاوران و روان شناسان در جهت جلوگیری از فرو پاشی کانون خانواده مانند طلاق و خشونت... در کاهش آسیب‌های اجتماعی را دیگر خدمات این موسسه برشمرد.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به استقبال خیران در یاری رسانی به نیازمندان گفت: از آغاز فعالیت این موسسه تاکنون بش از ۱۰۰۰ نفر خیر از کسبه و بازاری، اطباء، مهندسان، مشاوران، مزون داران، کارخانه داران و لوازم خانگی‌ها و دیگر اقشار جامعه به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند وبیش از ۱۰۰ نفر کودک خیر هم با همکاری و هدایت خانواده‌های نیکوکارشان جهت آشنایی و ترویج فرهنگ نوعدوستی به محرومان ونیازمندان یاری رسانی می‌کنند.

اخبار مرتبط

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی زوج شیاد از ۸۷ نفر

توزیع جهیزیه برای زوج‌های نیازمند آملی

خانه دار شدن زوج های جوان

0 نظر

ارسال نظر

capcha