سردار سلیمانی یک تفکر در جبهه مقاومت بود

سردار سلیمانی یک تفکر در جبهه مقاومت بود

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی قربانی ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت یادو خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت شهادت سرداران جبهه مقاومت عنوان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت ساده نبود بلکه یک تفکر و یک رهبر در جبهه مقاومت و مالک اشتری دیگر برای جهان اسلام بوده است.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی انسان شجاعی بود که با صلابت و اقتدار در برابر زیاده خواهی‌های استکبار ایستادگی و مقاومت کرد تا آرامش و امنیت را به مردم مظلوم جهان هدیه کد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی یک روستایی بوده که با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) در غرب آسیا تحولات زیادی را به وجود آورد و باعث اقتدار و عظمت مسلمان در جهان شد وبا تفکر اسلامی جبهه مقاومت را در سوریه، حشد الشعبی را درعراق، حزب الله را در لبنان و زینبیون را در افغانستان برای مقابله با جنایت استکبار و مبارزه با داعش و اسرائیل در زیر سایه مقاومت اسلامی شکل داد تا اهداف دشمنان اسلام را نقش بر آب سازد.

رمضانی با محکوم کردن اقدام آمریکا و ترامپ تروریست بیان کرد: ترامپ هیچگاه فکر نمی‌کرد که شهادت سردار سلیمانی باعث افزایش اتحاد و همدلی مسلمانان جهان شود.

وی درپایان سخنانش با اشاره به ترورهای بزدلانه دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تابه حال عنوان کرد: وقتی بسیاری از سرداران خویش را از دست داده‌ایم، گریستیم اما راه آنان هیچ گاه متوقف نشد و نخواهد شد و این ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی هیچ گاه از بین نخواهد رفت و انتقام حاج قاسم سلیمانی در یک جغرافیای وسیع انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha