ماموریت اصلی ما پاشیدن بذر امید در دشت های تحول است

ماموریت اصلی ما پاشیدن بذر امید در دشت های تحول است

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر تحول‌خواهی برای برون رفت از حصار وضع موجود، خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی ما پاشیدن بذر امید در دشت های تحول است که آفت آن تنبلی و نادیده گرفتن ظرفیت‌های بالقوه است.         
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران در شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در دیدار با  مسئول و اعضای ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مازندران با بیان اینکه یکی از مولفه های اثرگذار در امنیت، فرهنگ است، گفت:  هرگونه تزلزل در امر امنیت فرهنگی می تواند در سایر مولفه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی اثرگذار و مخاطره‌آمیز باشد لذا همگان باید به دنبال موفقیت شبکه های کیفی و کارآمد متشکل از نخبگان و فعالان فرهنگی همچون این ستاد باشند.        
وی راه جریان اصیل انقلاب را از غوغاسالاری جدا دانست و تصریح کرد: دشمنان  سعی در گسترش اباحه‌گری فرهنگی، ایجاد و تقویت رویکردهای غیر ملی و ضد دینی دارند. آنها در صدد هستند تا ارزش‌های دینی و انقلابی را به انزوا کشانده و آرمان‌های انقلاب اسلامی را بی‌اعتبار سازند از اینرو وظیفه جریان حزب‌االله برافراشته نگه داشتن پرچم آرمان‌خواهی و تشکیل نهضت اجتماعی خدمت‌رسانی است.         
فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر تحول‌خواهی برای برون رفت از حصار وضع موجود، خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی ما پاشیدن بذر امید در دشت های تحول است که آفت آن تنبلی و نادیده گرفتن ظرفیت‌های بالقوه است

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha