اجرای عملیات خط کشی 480 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران

اجرای عملیات خط کشی 480 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از خط کشی480 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.   
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، مهندس اسماعیل فولادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این مطلب افزود: نهضت ایمن سازی جاده های مازندران ( راه های اصلی ، فرعی و روستایی ) با شتاب مضاعف در حال اجراست.           
وی اظهار داشت: خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردند مستقیما" در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می نمایند.         
مهندس فولادی یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حرکت برای هریک از کاربران عنوان و خاطر نشان ساخت: محورهای ارتباطی هراز ، کندوان ، سوادکوه ، کیاسر، حمزه کلا- خشرودپی ، جواهرده،2هزار و 3هزار تنکابن، ساری-جویبار، ساری-دریا، نور –چمستان ، نیروگاه ،بابل-بهنمیر ،احمد چاله پی  بابل ، آمل-محمود آباد ،محمود آباد –نور،کمربندی فریدونکنار و جاده قدیم بابل-آمل ، ساری –سورک،جاده فرودگاه برخی از محورهایی بوده که عملیات خط کشی در آنها صورت پذیرفت.  
وی در ادامه به عملیات گسترده روکش آسفالت در سطح محورهای استان اشاره و ادامه داد: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی ، این اداره کل به منظور افزایش ایمنی محور ، هدایت وسایل نقلیه ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی ، عملیات اجرای خط کشی محورهای مذکور را بلافاصله در دستور کار خود قرار می دهد.   
گفتنی است مازندران دارای 10400  کیلومتر  راه اصلی ، فرعی و روستایی استمعاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از خط کشی480 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.   
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، مهندس اسماعیل فولادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این مطلب افزود: نهضت ایمن سازی جاده های مازندران ( راه های اصلی ، فرعی و روستایی ) با شتاب مضاعف در حال اجراست.           
وی اظهار داشت: خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردند مستقیما" در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می نمایند.         
مهندس فولادی یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حرکت برای هریک از کاربران عنوان و خاطر نشان ساخت: محورهای ارتباطی هراز ، کندوان ، سوادکوه ، کیاسر، حمزه کلا- خشرودپی ، جواهرده،2هزار و 3هزار تنکابن، ساری-جویبار، ساری-دریا، نور –چمستان ، نیروگاه ،بابل-بهنمیر ،احمد چاله پی  بابل ، آمل-محمود آباد ،محمود آباد –نور،کمربندی فریدونکنار و جاده قدیم بابل-آمل ، ساری –سورک،جاده فرودگاه برخی از محورهایی بوده که عملیات خط کشی در آنها صورت پذیرفت.  
وی در ادامه به عملیات گسترده روکش آسفالت در سطح محورهای استان اشاره و ادامه داد: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی ، این اداره کل به منظور افزایش ایمنی محور ، هدایت وسایل نقلیه ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی ، عملیات اجرای خط کشی محورهای مذکور را بلافاصله در دستور کار خود قرار می دهد.   
گفتنی است مازندران دارای 10400  کیلومتر  راه اصلی ، فرعی و روستایی است

اخبار مرتبط

اجرای بیش از 1050 کیلومتر خط کشی در راه های مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha