ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان عمومی مسافر در مازندران

ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان عمومی مسافر در مازندران

ابوالفضل صفری گفت: در راستای اجرای ابلاغیه سازمان متبوع درخصوص دستورالعمل اجرای جزء ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشوربا موضوع بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوس ومینی بوس وتکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی، با توجه به حجم بالای فرسودگی ناوگان عمومی در استان انجام می‌پذیرد.


او تصریح کرد: با توجه به تشکیل جلسات متعدد با صنوف وکارشناسان مرتبط اطلاع رسانی به مشمولین طرح دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ از طریق سامانه با تصویب کمیته استانی مقرر گردید که به تعداد ۱۲۵ ناوگان مینی بوس به مبلغ ۱۱۹ میلیارد ریال و ۱۶ دستگاه اتوبوس به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال و ۳ واحد مجتمع خدماتی رفاهی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال (جمعا ۱۴۴ طرح به مبلغ کل ۱۷۴ میلیارد ریال) تسهیلات تعلق گیرد.

معاون حمل و نقل ادامه داد: ارسال لیست متقاضیان از طرف مدیریت بانک ملی استان به ۵ شعبه پایلوت (تنکابن، آمل، بابل، ساری وبهشهر) انجام می‌پذیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطر نشان ساخت: البته برای بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی نیز ضرورت دارد نوسازی صورت پذیرد که با توجه به تحریم‌ها و افزایش قیمت خودرو، بسیاری از رانندگان نمی‌توانند این هزینه سنگین را متحمل شوند؛ لذا در این راستا و در این مقطع تسهیلات تبصره ۱۸ جهت بازسازی ناوگان درنظر گرفته شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha