سپرده‌گذاری ۷۷۸ هزارمیلیاردی مازندرانی‌ها در بانک‌های دولتی

سپرده‌گذاری ۷۷۸ هزارمیلیاردی مازندرانی‌ها در بانک‌های دولتی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با اعلام این خبر گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۹/۴ درصد افزایش داشته است.

سیداسماعیل هاشمی افزود: بانک‌های دولتی مازندران نیز در همین مدت ۷۴۹ هزار میلیاردریال با ۷/۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال تسهیلات پرداخت کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: با همکاری این اداره کل سند اموال دولتی در استان، تک برگی رنگ آجری شده و همچنین با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اجرای این طرح، روند تک برگی کردن سند اموال دولتی در مازندران سرعت خواهد گرفت.

هاشمی افزود: بیش از ۵۲۰ میلیاردریال اعتبار از محل فروش اموال مازاد دولتی و مولد سازی، پارسال به مازندران برگشت داده شده و ارزش ریالی اموال مازاد به فروش رفته استان در همین مدت، ۶۷۰ میلیاردریال بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با بیان اینکه بخش قابل توجهی اعتبار هم برای تسویه بدهی ۴۴ پیمانکار نیز از محل فروش اموال مازاد کمک شده است تصریح کرد: این استان به لحاظ فروش اموال مازاد و تعیین و تکلیف اموال تملیکی و براساس آمار‌های گزارش شده، رتبه نخست کشوری را پارسال به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵ پروژه شهری ساری

خواص بی بصیرت، ریزش‌های انقلاب در فتنه سال ۸۸ بودند

0 نظر

ارسال نظر

capcha