نقش مرجعیت دینی در مقابله با کرونا چقدر بود؟

نقش مرجعیت دینی در مقابله با کرونا چقدر بود؟

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این کنگره گفت: عالم در معرض پدیده‌های مختلف قرار دارد و پدیده کرونا در عصر جدید زندگی بشر نه تنها یک چالش جدی منطقه‌ای، بلکه جهانی ایجاد کرده است که این چالش نو تمام قاره‌ها را در برگرفت و تیتر نخست رسانه‌‌های جهان و دغدغه مهم کشورهاست.

حجت‌الاسلام احمد اسلامی بیان کرد: کرونا آزمون‌های جدی را برای جوامع، اقشار و اصناف آزمون بزرگ برای جامعه نخبگان بهداشت و درمان در پیشگیری و مدیریت درمان بیماران با سلاح علم، دانش، تعهد و تخصص داشت که با توان علمی و حضور فعالانه پرستاران و شهدای سلامت کووید ـ ۱۹  نتوانست به صورت جدی سلامتی مردم را به خطر بیندازد.

وی تصریح کرد: مرجعیت دینی بار دیگر نشان داد که همگام با علم بیشترین حمایت‌‌ها را در تغییر رویکرد و شیوه‌های اجرایی اجتماعات مهم دینی مانند حج، نمازهای جمعه و جماعات ماه مبارک رمضان، شب‌‌های قدر و ماه محرم دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: کرونا یک آسیب و آفت بزرگ برای جان‌هاست؛ البته آسیب بزرگ‌تر از آن آثار روانی و اضطراب بوده که می‌‌تواند خطرناک‌تر از ویروس کرونا باشد.

به گزارش آنا، کنگره علمی کووید  ـ ۱۹ با همکاری مرکز تحقیقات باروری سالم و مدیریت بیمارستانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با پذیرش ۱۲۰ مقاله به‌صورت پوستر و ۲۰ مقاله به‌صورت سخنرانی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خروج مازندران از منطقه قرمز کرونایی

کرونا رنگ دو شهرستان مازندران را قرمز و نارنجی کرد

افزایش بیماران بستری کرونایی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha