کشف و ضبط 72 قبضه سلاح شکاری در مازندران

 کشف و ضبط 72 قبضه سلاح شکاری در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل از قرق شکنان در آب بندان بصرا لاله آباد این شهرستان 52 قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی چند روز حین  گشت و کنترل درحوزه استحفاظی منطقه دابودشت، در منطقه کوهستانی و حفاظت شده لهاش و دشتسر تعداد 10 شکارچی غیرمجاز به همراه 10 قبضه سلاح شکاری، یک قطعه مرغابی، یک قطعه حواصیل خاکستری و جمجمه یک رأس شوکا دستگیر و در ادامه مأموریت 26 رشته دام هوایی جمع آوری، 4 جایگاه استقرار شکارچیان تخریب و 9 قطعه پرنده گرفتار در دام هوایی شکارچیان رهاسازی کردند.

در محمودآباد مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در عملیات مشترک با مأموران نیروی انتظامی این شهرستان از شکارچیان غیرمجاز 5 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان ساری نیز حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز 2 قبضه اسلحه کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست میاندورود در پناهگاه حیات وحش دشت ناز حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی دو متخلف غیرمجاز را به همراه 2 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست میانکاله حین گشت و کنترل در تالاب لپوی زاغمرز یک شکارچی غیرمجاز به همراه 1 قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه باکلان دستگیر کردند.

لازم به ذکر است، متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند

اخبار مرتبط

رئیس جمهور پایان هفته جاری به مازندران سفر می کند

سامانه بارشی جدید در راه مازندران

وضعیت دریای خزر امروز ۱۴ دی ۱۴۰۰

0 نظر

ارسال نظر

capcha