سلامت محتوا جزء موارد اصلی و مهم توپ مارکت است

سلامت محتوا جزء موارد اصلی و مهم توپ مارکت است

تولید محتوا در بستر فضای‌ مجازی برای مخاطبان به خصوص کودکان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که این دوران، نقش حساس و تعیین‌کننده‌ای در آینده فرد دارد و به نقل از روان‌شناسان و صاحب‌نظران تعلیم و تربیت، دوران کودکی به عنوان مهم‌ترین و برجسته‌ترین مرحله در تکوین شخصیت انسان است.

در این بین نقش کلیدی مادران در تربیت فرزندان حرف اول را می‌زند و همچنین با توجه به اهمیت فزاینده‌ای که خانواده‌ها برای رشد کودک قائل هستند و با تأکید بر اینکه رشد و پرورش کودک، بر مبنای رشد سالم آن‌ها در دوران کودکی پایه‌ریزی می‌شود، بازی و سرگرمی‌ها از عوامل مهمی هستند که بر روحیه و شخصیت کودک اثر گذاشته و بخش جدایی‌ناپذیر زندگی کودک به شمار می‌رود.

 

سلامت محتوا جزء موارد اصلی و مهم توپ مارکت

سیدعلی وکیلی مدیر محصول «توپ مارکت» با بیان اینکه این اپلیکیشن شامل سایت و نرم‌افزار اندروید است، گفت: این اپلیکیشن با درک اهمیت نقش بازی‌های موبایلی و نرم‌افزارهای تلفن همراه که امروزه عنصر جدایی ناپذیر هر خانه محسوب می‌شوند، با آگاهی از فرصت‌ها و تهدیدهای بازی و نرم‌افزارهای موبایلی، از زمستان ۹۷ پا به عرصه خدمت رسانی فضای مجازی گذاشت.

وی افزود: هدف اصلی که در طراحی و اجرای این اَپ دنبال می‌کردیم، بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها و تقابل با تهدیدهای این حوزه بوده تا به سهم خود در رشد و بالندگی فرزندان این سرزمین در کنار خانواده‌ها سهیم باشیم.

 

 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha