ترویج فرهنگ قرآنی از ماموریت‌های اصلی وزارت ارشاد

ترویج فرهنگ قرآنی از ماموریت‌های اصلی وزارت ارشاد

برگزاری آریا- اختتامیه شانزدهمین جشنواره تلاوت مجلسی با حضور وزیر ارشاد، در شهرستان قائم شهر برگزار گردید.          
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهرروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم در مصلای قائم شهر ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولین برگزاری چنین جشنواره فاخر ، با بیان اینکه از ماموریت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی است، گفت: با همه وجود، قرآن را سرلوحه همه اقدامات این وزارتخانه قرار داده ایم.  
محمد مهدی اسماعیلی با تاکید بر اینکه مردمی کردن فعالیت‌های قرآنی را در دستور کار داریم، افزود: تسهیل گری امر مردمی سازی قرآن را پیگیر هستیم     .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به شکل گیری محافل قرآنی کمک خواهیم کرد، گفت: ترویج فرهنگ نورانی قرآنی، جامعه را از گزند آسیب‌های اجتماعی و توطئه‌های دشمنان اسلام مصون می‌کند.      
اسماعیلی با بیان اینکه وظیفه دولت دینی تسهیل اقدامات در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی است، تصریح کرد: در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خدمت توسعه مردمی شدن فعالیت‌های قرآنی هستیم

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha