فرمانده‌ سپاه استان مازندران:‌ ۱۵۰ طرح‌ محرومیت‌زدایی استان مازندران بهره برداری می‌‌شود

فرمانده‌ سپاه استان مازندران:‌ ۱۵۰ طرح‌ محرومیت‌زدایی استان مازندران بهره برداری می‌‌شود

گروه استان‌ها ـ فرمانده‌ سپاه کربلا مازندران گفت: هم زمان با هفته بسیج، ۱۵۰ طرح محرومیت زدایی با حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار، توسط بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه هم زمان با هفته بسیج طرح‌های محرومیت زدایی در مازندران که توسط بسیج سازندگی اجرایی شده است، به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، اظهار کرد: برای این طرح ها 34 میلیارد و 589 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه در این هفته 50 خانه محروم در شهرستان‌های استان با 9 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 42 گلزار شهدا نیز در سطح استان با 780 میلیون تومان اعتبار ساماندهی شد که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از بهره‌برداری 38 طرح عمرانی و خدماتی محرومیت‌زدایی با 5 میلیارد و 200 میلیون تومان در سطح استان هم زمان با هفته بسیج خبر داد و افزود: این طرح ها شامل راه روستایی، آبرسانی، پل روستایی، جاده بین مزارع، کانال آب کشاورزی، ساماندهی رودخانه ها، مرمت سردهنه های کشاورزی، مدرسه، مرمت مساجد و حسینیه می‌باشد

اخبار مرتبط

تجلیل فرمانده انتظامی استان مازندران از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha