باغداران نگران سرمای هوا نباشند

باغداران نگران سرمای هوا نباشند

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت:طی ۱۰ روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات آسیب وارد نماید، مورد انتظار نیست.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره وضع جوی استان در روزهای آینده اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز یکشنبه ۳۰ آبان، صاف تا نیمه  ابری همراه با افزایش نسبی دما ، گاهی با افزایش ابر است.

وی گفت: در روز دو‏شنبه اول آذر آسمان استان نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما  و از اواخر روز  ابری  به ویژه در ارتفاعات  با  بارش پراکنده در گردنه های کوهستانی و بارش ملایم برف پیش‌بینی می‌شود.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: در روز سه ‏شنبه ۲ آذر، وضعیت جوی نیمه ابری گاهی با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات با بارش پراکنده  و  از اواخر روز با کاهش ابر همراه است.
اسدی گفت: روز چهارشنبه ۳ آذر آسمان استان،صاف تا نیمه ابری و  از اواخر روز ابری همراه  با  وزش باد از سمت غرب استان با رگبار باران همراه خواهد بود.

وی افزود: در روز پنج‏شنبه هفته جاری، آسمان ابری با کاهش نسبی دما  به ویژه در نیمه غربی استان با بارش پراکنده به تدریج با کاهش ابر بوده و در روز جمعه نیز، صاف تا نیمه ابری از اواخر روز ابری به ویژه در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان مازندران ادامه داد: طی ۱۰ روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات آسیب وارد نماید، مورد انتظار نیست.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha