قهرمانی آمل در نخستین دوره مسابقات زورخانه‌ای بسیج مازندران

قهرمانی آمل در نخستین دوره مسابقات زورخانه‌ای بسیج مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران ، در پایان نخستین دوره این مسابقات یک روزه که جمعه شب در زورخانه شهید جبرئیل نیاکی آمل برگزار شد ، تیم آمل در هر سه رشته " میل گیری ، سنگ و کباده " با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست دست یافت.

در این مسابقات که باستانی کاران ده تیم از شهر‌های مختلف مازندران در رده سنی آزاد با هم رقابت کردند ، تیم‌های بابل و ساری رده‌های دوم و سوم این دوره را از آن خود کردند.

در نتایج انفرادی و در بخش کباده این مسابقات ، حسین شریفی از بابل قهرمان شد و " حسن مقدس" از آمل (الف) به مقام دوم رسید و "چنگیز محمدپور" از نکا و "عرفان جهاندار" از رامسر به طور مشترک عنوان سوم را بدست آوردند.

در رشته سنگ ، " حسین حبشی" از آمل با کسب بهترین عملکرد به مقام نخست دست یافت ، "مهدی حسن پور" از بابل در جای دوم ایستاد و عنوان مشترک سومی این رشته به احمد موسوی از قائمشهر و جواد نتاج از آمل (ب) رسید.

در بخش میل گیری، " صادق لرستانی از آمل" (الف) بر سکوی قهرمانی تکیه زد، "علی فرج‌پور" از آمل (ب) درجای دوم قرار گرفت و سید سعید موسوی" از بابل و "مهدی صادق زاده " از ساری به مقام سومی مشترک " این رشته بسنده کردند.

مسئول هیئت ورزش‌های زورخانه وکشتی پهلوانی بسیج مازندران گفت : این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و راه اندازی نخستین دوره این مسابقات در سطح رده مقاومت بسیج مازندران و انتخابی مسابقات زورخانه‌ای مسابقات بسیج کشوری به میزبانی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و هنر‌های فردی شهرستان آمل برگزار شد.

حسین نادری افزود : نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب ورزش‌های زورخانه مازندران در مسابقات قهرمانی کشور که دهه مبارکه فجر امسال در تهران برگزار می‌شود ، شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha