کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکار شده در این استان خبر داد.       
به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درساری، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برخورد با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی در استان مازندران طرح سراسری مبارزه با احتکار و گرانفروشی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 انبار احتکار کالا در سطح استان شدند.
سرهنگ محمدپور، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری کارشناسان ادارات صمت ، ماموران در بازرسی از این انبارها در مجموع 45 دستگاه لوازم خانگی، 3 هزار قلم انواع مواد شوینده، 2 تن برنج و ظروف پلاستیکی کشف کردند.
وی ارزش کالاهای کشف شده در اجرای این طرح را برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر 45میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متصدیان این انبارها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

۱۲ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه مازندران راه اندازی شده است

کشف ۵۳۵ تن خوراک دام و طیور احتکار شده در مازندران

کشف ۸ تن بذر و سم کشاورزی احتکاری در ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha