از مدال آوران کشتی مازندران در رقابت‌های جهانی تقدیر شد

از مدال آوران کشتی مازندران در رقابت‌های جهانی تقدیر شد

مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مدال آور مازندران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار مازندران، نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان کشتی استان در بابلسر برگزار شد.

حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرحسین زارع، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، علی اکبر یوسفی و محمد هادی ساروی مدال آوران مازندرانی حاضر در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهان بودند که جوایز خود را از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید حسن فقیهی جویباری از شهدای ورزشکار کشور، حامد میرعمادیان، اباذر اسلامی، بهنام احسانپور و امید عالی تبار چهار مربی مازندرانی در رقابت‌های جهانی و هشت مربی سازنده کشتی‌گیران مدال آور قدردانی شد.

آزادکاران مازندرانی در مسابقات جهانی ۶ مدال از هفت مدال کاروان ایران را کسب کردند. حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع در این مسابقات مدال طلا گرفتند، محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی به مدال نقره رسیدند و مجتبی گلیج هم صاحب مدال برنز شد.

در مجموع از ۱۰ کشتی‌گیر تیم اعزامی کشتی آزاد به جهانی نروژ، هشت آزادکار اهل مازندران بودند. علاوه بر این هشت کشتی‌گیر، سه مربی یعنی مصطفی میرعمادیان و اباذر اسلامی و بهنام احسانپور نیز به عنوان اعضای کادر فنی همراه با کاروان تیم ملی به نروژ رفتند.

اخبار مرتبط

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

حضور ۶ مازندرانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیا

0 نظر

ارسال نظر

capcha