افتتاح ۳۸۸ طرح هفته دولت در مازندران

افتتاح ۳۸۸ طرح هفته دولت در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران، گفت: همزمان با هفته دولت ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۵۵ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

بازجویان افزود: همچنین کلنگ ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در استان به زمین زده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران مجموعه هزینه این پروژه‌ها و طرح‌ها را ۲۲۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

او پروژه‌های افتتاحی شامل طرح‌های اشتغالزای تولیدی و صنعتی را ۵۶ پروژه و هزینه ۶۰۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۲۸ نفر پس از بهره برداری اعلام کرد و گفت: همچنین در این حوزه، ۱۰۶ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه ۳۶۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۳۲۹ نفر در حین اجرا می‌باشد.

رازجویان، یادآور شد: ۴۷ طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی نیز در مازندران با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

معاون استاندار، طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری را ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان نیز در حوزه عمران روستایی می‌باشد.

رازجویان اجرای ۵۳ پروژه، اجرای طرح هادی روستایی و مسکن محرومین با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان و افتتاح ۱۴۱ هزارمین واحد طرح ویژه مسکن روستایی و چندین پروژه بهسازی راه روستایی با اعتبار ۱۷.۸ میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های این هفته اعلام کرد.

 

اخبار مرتبط

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

0 نظر

ارسال نظر

capcha