پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دولت

پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دولت

مدیرکل شیلات مازندران ، هفته‌ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.در هفته دولت با همه شهیدان، ایثارگران و جانبازان دولت میثاقی دوباره می‌بندیم که به آرمان‌های روشن و پاک آنان وفادار بمانیم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، درپیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دولت به شرح ذیل آمده است:

ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می‌کردند ( امام خمینی ره)

هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است

تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی 4 دهه پایه‌های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکم‌تر می‌نماید، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود. هفته‌ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.در هفته دولت با همه شهیدان، ایثارگران و جانبازان دولت میثاقی دوباره می‌بندیم که به آرمان‌های روشن و پاک آنان وفادار بمانیم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

این هفته فرصت و بهانه ای است تا همه ما خدمتگزاران مردم در دولت، کارنامه حوزه کاری خویش را به مردم قدرشناس ایران اسلامی عرضه داریم و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها، از آنان بیشتر یاری بجوییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان مازندران تبریک عرض نموده و تحقق آرمان‌های انقلاب را از‌آستان خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم .امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام‌های استواری برداریم.

 هر آنچه خدا خواهد

اخبار مرتبط

موانع تسهیلاتی اعطایی به بهره برداران در حوزه شیلات مرتفع گردید

مجلس یازدهم بیشترین همکاری را با دولت سیزدهم داشته است

رئیس اداره صمت ومسئولین بازارشهرستان بابل با معاون استانداروفرماندارویژه این شهرستان بمناسبت هفته دولت دیدارکرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha