فعالیت‌های سیاسی در شهرداری ساری متوقف می‌شود

فعالیت‌های سیاسی در شهرداری ساری متوقف می‌شود

جواد طالبی در نشست با اعضای شورای شهر ساری با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، و با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر در سپردن مسئولیت شهرداری به وی، اظهار داشت: از اعتماد شما تشکر می کنم و یقین دارم که در سایه تعامل و همدلی، خدمات شایسته‌ای به شهر و شهروندان ارائه خواهیم داد.
 
وی به ضرورت آشتی مردم با شهر اشاره کرد و افزود: آنچه می‌تواند بدون تردید باعث بازگشت اعتماد و آشتی مردم با شهرداری شود، عملکرد ما است؛ حتماً در چارچوب برنامه‌هایی که ارائه شده و اهدافی که اعضای شورای اسلامی شهر مشخص خواهند کرد قدم بر می دارم و امیدوارم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم؛ چرا که در سایه رضایتمندی مردم می توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.
 
سرپرست شهرداری ساری با توجه به وجود برخی نواقص در حوزه منابع انسانی شهرداری گفت: هرچند تراکم نیروها در شهرداری سبب ایجاد مشکلات گوناگون شده است، اما برای همه مشکلات برنامه داریم و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تلاش خواهیم کرد معضلات را رفع کنیم؛ چرا که بخشی از مشکلات در حوزه مزایای کارکنان به دلیل حجم بسیار بالای آنان در مقایسه با شهرداری های هم‌رده است؛ کار بیشتر و همدلی بیشتر دو عامل مهم رفع این مشکلات است.
 
طالبی به لزوم بیش از پیش انضباط کاری اشاره کرد و افزود: همه کارکنان باید مقید به چارچوب‌های اداری و قانونی باشند و از مدیران مجموعه شهرداری می‌خواهم در اجرای قوانین انضباط اداری با کسی تعارف نداشته باشند.
 
سرپرست شهرداری ساری منافع شهر، شهروندان و شهرداری را مهم‌ترین ارکان تصمیمات و برنامه‌های خود دانست و گفت: تمام تصمیمات مدیریت شهری بر مبنای منافع شهر، شهروندان و شهرداری خواهد بود و نه بر مبنای خواسته‌های شخص، گروه و یا جریان خاص؛ خرد جمعی را بهترین روش برای تصمیم‌گیری می‌دانم و به آن اعتقاد دارم.
 
این مسئول، پاسخگویی به اعضای شورای اسلامی شهر در قبال فعالیت‌های انجام شده را ضروری دانست و گفت: بنده و همه مدیران شهرداری وظیفه داریم به اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به اقداماتمان پاسخگو باشیم؛ چرا که ما برای مردم کار می‌کنیم و اعضای شورا، نمایندگان و منتخبان مردم هستند.
 
طالبی افزود: برخی اعضای شورای شهر را بیش از دو دهه است که می‌شناسم و برخی دیگر، از جوانان انقلابی، سالم و مطالبه‌گر هستند که همه آنان برای من و همکارانم قابل احترام هستند..
 
سرپرست شهرداری ساری بازگشت شهرداری به رسالت اصلی را لازم دانست و گفت: از هرگونه کار سیاسی پرهیز خواهیم کرد؛ شهرداری باید به یک نهاد خدماتی-اجتماعی که رسالت اصلی آن است باز گردد؛ من آدم سیاسی نیستم و کار سیاسی نخواهم کرد و فقط دنبال کار کردن برای مردم  است.

اخبار مرتبط

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل برگزارشد

کارگران نقش مهمی از بدنه شهرداری را تشکیل می دهند

0 نظر

ارسال نظر

capcha