فریدونی: این وصله‌ها به آن بازیکنان نمی‌چسبد

فریدونی: این وصله‌ها به آن بازیکنان نمی‌چسبد

ذوب‌آهن با ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران ۲۶ امتیازی می رود مجتبی فریدونی مدیرعامل این باشگاه به خبرنگار ما گفت:  بازی با سایپا  فینال انتهای جدول است. صد در صد ذوب آهن می تواند در لیگ بماند. امیدوارم فردا بتوانیم نتیجه بگیریم و اختلاف مان را با تیم سایپا که یک رده از ما پایین تر است بیشتر کنیم. اگر بازی های پیش رو را  ببریم و اتفاقاتی که می خواهیم بیفتد ذوب آهن می‌تواند تا رده دوازدهم بالا بیاید. تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا بازی‌های سختی مقابل استقلال و گل گهر دارند و ما می توانیم  جایگاه خودمان را تغییر دهیم.

او در مورد حواشی بازی قبلی با نفت مسجدسلیمان که سرمربی تیم حریف ۳ نفر از بازیکنانش را متهم به کم‌کاری کرد و این به نوعی  توهین به تیم ذوب‌آهن است ادامه داد: ما همان روز بیانیه دادیم و من هم صحبت‌هایی را انجام دادم. این بحث‌ها فرافکنی است و به نوعی باب شده . نفت مسجد سلیمان در چند بازی اخیر هم نتیجه نگرفته یعنی آنها هم تبانی بوده؟ در نیمه دوم چیزی نمانده بود که آن ها مساوی کنند یا پیروز شوند و داشتند خوب بازی می کردند. نمیدانم چه مسائلی بین خودشان بوده و این موضوع خارج از انصاف است. نشانی از تبانی ندیدیم و  در گل‌های ما هم حرف و حدیثی نبود. بچه ها یک توپ را از پشت ۱۸ قدم زدند که در کنج دروازه قرار گرفت و اینگونه نبود که کسی راه بدهد و ما گل بزنیم یا اینکه کسی بخواهد کم کاری کند. این وصله ها به ذوب آهن نمی‌چسبد و  به نفت مسجد سلیمان هم فکر نمی‌کنم بچسبد. این وسط یک نفر حرف‌هایی را عنوان کرده و این کار مد شده است! 

وی در مورد اعتقاد برخی مبنی بر اینکه از آن زمانی که هواداران ذوب‌آهن که در خصوص داوری با بنر مقابل فدراسیون رفتند و این موضوع به نفع شان شده گفت:  اصلا چنین چیزی نیست. قضاوت در دیدار با مسجدسلیمان خوب بود و همه می‌دانند که ما خیلی بیشتر از اینها ضرر کردیم و از داوری نفع نبردیم و علت اینکه هواداران هم در مقابل فدراسیون تجمع کردند این بود که بیشتر از این اشتباه نشود و  آنها به دنبال منافع نبودند. حدود ۱۵ امتیاز ما از داوری ضرر کردیم. 

فریدونی در پایان در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای فصل بعد دارند افزود: تیم ما خوب بسته نشده بود و  مشکلاتی را از قبل داشتیم. انشالله با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم بتوانیم یک تیم خوب ببندیم که دیگر فصل آینده خودمان و هوادارانمان دغدغه نداشته باشیم.

 

اخبار مرتبط

۵ مازندرانی به تیم ملی والیبال جوانان دعوت شدند

شانس اندک ۳ مصدوم نساجی برای رسیدن به هفته بیست‌وچهارم

مجید جلالی، گزینه اول هدایت نساجی

0 نظر

ارسال نظر

capcha