بازدید مسئولان از دانشکده پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

بازدید مسئولان از دانشکده پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

، قهرمان محمودی معاون علوم پزشکی و دامپزشکی و محمدعلی ورزی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به‌منظور هماهنگی و هم‌اندیشی در فرایند فعالیت‌های علمی، پژوهشی و امنیتی و نیز بررسی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و دانشکده پزشکی و دامپزشکی از قسمت‌های مختلف ازجمله محل ثبت‌نام بدون آزمون، آموزش، امتحانات، دانشجویی، سایت، مجموعه فرهنگی و ... این واحد دانشگاهی بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفتند.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این بازدید خواستار رعایت نظم و انضباط و تکریم ارباب رجوع شد و اظهار کرد: وجدان کاری و ایجاد فضای آموزشی و فرهنگی سالم از مهم‌ترین وظایف یک کارمند است و این فرهنگ باید در دانشگاه نهادینه شود.

بازدید مسئولان از دانشکده پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

محمدعلی ورزی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در سال گذشته با برنامه‌ریزی اصولی و کارآمدی توانست در جذب دانشجو بدون آزمون رشد چشمگیری داشته باشد، در سال جاری هم کارهای خوبی را برای جذب دانشجو به همت روابط عمومی و دیگر پرسنل خدوم دانشگاه برنامه‌ریزی و عملیاتی کرد.

وی نقش مسئولان و استادان دانشکده پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت دانشجویان برای ارائه خدمات در حوزه سلامت و بهداشت و تغذیه به آحاد مردم جامعه را بسیار حائز اهمیت دانست.

قهرمان محمودی معاون علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران هم بیان کرد: واحد بابل نخستین واحد دانشگاه استان است که با هدف بالابردن سطح اطلاعات علمی مردم در زمینه‌های مختلف و تربیت نیروهای متخصص و متعهد به‌منظور رفع نیازهای علمی و فنی جامعه با راه‌اندازی سه رشته پزشکی، مامایی و پرستاری در مقطع کارشناسی و ۱۷۰ دانشجو وارد جرگه مقدس آموزش عالی شد.

بازدید مسئولان از دانشکده پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با ۳۵ سال فعالیت و تلاش و بالندگی در عرصه علم و دانش و پژوهش توانسته به‌نوبه خود در سطح کشور و منطقه نقش ارزشمندی ایفا کند. این واحد دانشگاهی اکنون دارای سایت بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در کیلومتر ۳ اتوبان بابل - قائم‌شهر، دارای ۲۹۵ هزار و ۹۱۸ مترمربع زمین، ۷۴ هزار و ۹۲۰ مترمربع فضای آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی، سالن ورزشی چندمنظوره و دارای استاندارد بین‌المللی به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع دارای تجهیرات مدرن به ظرفیت ۳ هزار و ۲۰۰ نفر صندلی تماشاچی و کنفرانس با تجهیزات کامل صوتی و تصویری و سایت کامپیوتر مجهز، ۳۶ آزمایشگاه مدرن و استاندارد، ۲۰ کارگاه آموزشی، ۱۲۸ رشته آموزشی، حدود ۵ هزار و ۷۰۰ دانشجو، ۱۲۸ نفر عضو هیئت علمی تمام‌وقت، ۱۷۵کارمند و ۱۵۰ نفر حق‌التدریس است که بیش ۳۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموخته واحد اکنون در مشاغل مختلف جامعه مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

مرگ پسر ۶ ساله با شلیک تفنگ شکاری در فریدونکنار

بازدید فرماندار ویژه شهرستان بابل از ایل‌راه های این شهرستان

جشنواره شاخه نبات در دانشگاه علوم پزشکی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha