رنگرز: وزیر ورزش در دولت یازدهم باید ظرفیت‌های مغفول را شناسایی کند

 رنگرز: وزیر ورزش در دولت یازدهم باید ظرفیت‌های مغفول را شناسایی کند

حسن رنگرز در گفت‌وگو با میزان، ضمن تشریح ظرفیت‌های ورزش ایران و نگاه ویژه به آن در در دولت سیزدهم گفت: بیش از چهار دهه از عمر مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد و اکنون در بخش‌های مختلف کشور به یک بلوغ خاص رسیده و ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست. وزارت ورزش به عنوان یک دستگاه اجرایی و تخصصی ظرفیت و توانمندی لازم برای مدیران درون سازمانی دارد. البته این به آن معنا نیست که وزیر صرفا ورزشی باشد بلکه یک سری ویژگی داشته باشد که مورد تایید جامعه ورزش باشد. انتظار جامعه این است که رییس جمهور محترم و منتخب مردم یک گزینه از بدنه ورزش که مقبولیت لازم در بین ورزش داشته باشد.

وی ادامه داد: شاخص‌های کلان را مقام معظم رهبری پیش از انتخابات تعیین کردند و تاکید بر دولت انقلابی، جوان و پرنشاط از مهمترین این ویژگی‌ها است. سخنان معظم‌له نقشه راه کشور و در دولت سیزدهم بدون شک تمام این ویژگی‌ها مورد نظر قرار خواهد گرفت. به عنوان یکی از افرادی که با ابزار ورزش توانسته به سکو‌های جهانی برسد اعلام می‌کنم در بدنه ورزش ایران مدیران توانمندی هستند که مولفه مورد نظر مقام معظم رهبری را دارند. ویژگی‌هایی که رهبر انقلاب برای نیروی جهادی تعیین کردند می‌تواند قابل تعمیم به ورزش و جامعه آن باشد.

دارننده مدال طلا کشتی فرنگی قهرمانی جهان با اشاره به قدرت تعامل وزیر دولت آینده با نهاد‌های مختلف افزود: این تعامل باید در ۲ بخش داخلی و خارجی باشد. وزیر ورزش در دولت یازدهم باید ظرفیت‌های مغفول را شناسایی کند و با تکیه بر این ظرفیت‌ها، توسعه لازم را در بخش‌های مختلف مانند بخش همگانی، عمرانی، قهرمانی و استعدادیابی ایجاد کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران این را هم گفت: همیشه خادم مردم و ورزش بودم و فرقی ندارد در کجا مشغول باشم، اما در صورت دعوت به همکاری شرط و شروطی نخواهم داشت.

اخبار مرتبط

واکنش مدیرعامل نساجی به حرف‌های حسن رنگرز

تایید شد | خداحافظی برادرانه حاج حبیب / رنگرز ورزشی سکاندار دستگاه ورزش مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha