۲۷ هزار بسته کمک معیشتی بین مددجویان بهزیستی مازندران توزیع شد

۲۷ هزار بسته کمک معیشتی بین مددجویان بهزیستی مازندران توزیع شد

، فرزاد گوهردهی روز چهارشنبه در حاشیه آیین توزیع پنج هزار بسته کمک معیشتی بین مددجویان زیر پوشش بهزستی مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود : از مجموع بسته‌های کمک معیشتی، ۱۵ هزار بسته به ارزش ۶۱ میلیارد ریال توسط موسسات امور خیریه و بقیه نیز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل بهزیستی مازندران و دیگر ادارات تابعه سطح این استان تهیه و بین نیازمندان واجد شرایط توزیع شده است.

وی گفت : در آستانه عید سعید فطر نیز امروز پنج هزار بسته کمک معیشتی شامل کالاهای ضروری به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی مازندران توزیع شده است.

گوهردهی توانمندسازی مددجویان زیرپوشش بهزیستی را از رویکردهای اصلی این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت که تلاش می‌شود برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها، به شکل مطلوب استفاده شود. 

وی میزان تعهد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال گذشته را ۲ هزار و ۷۴۵ شغل عنوان کرد و افزود : پارسال با پرداخت ۹۲۰ میلیارد ریال تسهیلات، برای ۲ هزار و ۹۲۱ مددجوی زیرپوشش این نهاد شغل جدید ایجاد شد که این میزان ۱۰۶ درصد تعهدات دراین بخش را شامل می‌شود.

گوهردهی همچنین با اشاره به درپیش بودن عید سعید فطر، از استقرار یکهزارو  ۴۰۰ پایگاه ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی این استان برای جمع‌آوری زکات فطریه خبر داد و گفت: مردم مومن و نیکوکار مازندران علاوه بر پرداخت وجه نقد، میتوانند از طریق کارتهای بانکی نیز نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند.

بهزیستی مازندران بیش از ۶۶۴ هزار مددجو را زیرپوشش دارد که از این تعداد بیش از ۶۰ هزار نفر معلول جسمی، حرکتی و ذهنی هستند. 

اخبار مرتبط

حدود ۶۱ هزار نفر توانخواه تحت پوشش بهزیستی مازندران

34 مرکز آسیب در سطح مازندران داریم

تمامی خدمات بهزیستی به مراکز مثبت‌زندگی منتقل شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha