آزادسازی 11 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در محمودآباد

آزادسازی 11 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در محمودآباد

ن درشهرستان محمود آباد به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در این زمینه، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی "محمودآباد"، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی، زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ها و ساختمان های احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: در این عملیات 11 هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود، رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 220 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط 6 پرونده قضائی تشکیل و در اختیار مرجع قضائی گرفت.

وی، با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

سردار میرزایی با بیان این که زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می کنند، از مردم خواست: قبل از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند

اخبار مرتبط

ذخیره آبی 25 میلیون مترمکعبی آببندان های محمودآباد

کشت مکانیزه 7 هزار هکتاری برنج در محمودآباد/ رشد 86 درصدی

40 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در قائم شهر جذب شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha