استاندارمازندران ومسعود منصورمعاون وزیرجهاد کشاورزی ورییس سازمان جنگل ها مراتع وآبخیز داری کشور در تهران با هم دیدار کردند

استاندارمازندران ومسعود منصورمعاون وزیرجهاد کشاورزی ورییس سازمان جنگل ها مراتع وآبخیز داری کشور در تهران با هم دیدار کردند

و منصور، محورهایی نظیر جلب موافقت منابع طبیعی و زمین شهری در خصوص تداوم اجرای طرح های مهم؛ توسعه و تداوم اجرای طرح های زراعت چوب و کشت گیاهان دارویی، حل موانع برخی طرح ها و شرکت ها و نظایر آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،احمد حسین زادگان؛ مقام عالی دولت در مازندران و مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور در تهران با هم دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ احمد حسین زادگان با اشاره به این که محور مرزن آباد به دزدبن؛ بالغ بر 80 میلیارد تومان اعتبار دارد، گفت: جلب نظر مساعد منابع طبیعی برای تعریض این محور از مباحث دیدار دو طرف بوده است.

استاندار همچنین ضرورت واگذاری اراضی ملی واقع در محدوده و حریم شهر به اداره کل راه و شهرسازی در غرب مازندران برای تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن مطابق با ماده 10 قانون زمین شهری و رفع موانع راه رانشی چاچکام را از دیگر مباحث مطروحه در این دیدار بیان کرد.

حسین زادگان با بیان این که در سال گذشته؛ طرح زراعت چوب در نقاط مختلف مازندران مجموعا در مساحتی بالغ بر حدود 1700 هکتار به مرحله اجرا درآمد، گفت: در این دیدار همچنین برای تامین نهال و اعتبار لازم جهت نگهداری از نهال های موجود و رفع موانع شرکت هایی که برای تامین نهال مورد نظر تمایل دارند، بحث و توافق شد.

مقام عالی دولت در مازندران در ادامه با اشاره به این که گیاهان دارویی در سال گذشته مجموعا در مساحتی بالغ بر 800 هکتار در استان زیر کشت رفته اند، افزود: معرفی زمین های جدید و دارای معارض در راستای توسعه این طرح از دیگر مباحث این دیدار بود.

اجرای مصوبات ستاد تسهیل در خصوص صنایع چوب و کاغذ؛ طرح مشکل اسکله های چند منظوره و قرارداد با منابع طبیعی و تفویض اختیار به استان ها در خصوص این اسکله ها؛ طرح درخواست برخی شرکت ها با منابع طبیعی بمنظور رفع آن ها، تامین اعتبار ویژه بابت تجهیز زیرساخت های دولت الکترونیک و تجهیزات کامپیوتری و ... از دیگر مباحث و محورهای مهم این دیدار بود.

اخبار مرتبط

بخشی از جنگل‌های کجور نوشهر طمعه حریق شد

فع تصرف 50 هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه

ابلاغ حکم بازگشت جنگل‌های آق مشهد ساری به بیت‌المال

0 نظر

ارسال نظر

capcha