هزار و ۴۵۰ نوعروس مازندرانی جهیزیه دار شدند

هزار و ۴۵۰ نوعروس مازندرانی جهیزیه دار شدند
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از اهدای هزار و ۴۵۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان در راستای کمک های مومنانه خبر داد و گفت: این کمک‌ها به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا، نهاد‌های حمایتی و مردم امسال تحویل خانواده‌ها شد.
 
سرهنگ عسگر مجیدی با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرد، افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برخی از قشرهای مردم دچار آسیب اقتصادی شدند لذا نیاز بود کمک‌هایی در این جهت صورت بگیرد.
 
او گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه آئین پایانی و عیدانه مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه در سال ۹۹ با در پیش بودن عید نوروز به همت گروه‌های جهادی و سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی، خیران و مردم مومن دیار علوی با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار در سراسر استان و نیز اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند برگزار شد.
 
او با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه در سه مرحله برگزار شده است، ادامه داد: مرحله اول در ماه رمضان سال جاری بود، مرحله دوم نیز در مقطع‌های مختلف و در دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه پایانی صفر برگزار شد، و مرحله سوم کمک‌های مومنانه نیز همزمان با هفته بسیج، در سالروز شهادت حاج قاسم در دی ماه، در دهه فجر و همچنین در آستانه پایان سال برگزار شد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: کمک‌های مومنانه شامل بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، پرداخت قبوض، کارت هدیه، اطعام دهی، کمک جهیزیه، پرداخت اجاره بها، بسته‌های بهداشتی، پوشاک و البسه، کمک وسایل آموزشی برای دانش آموزان و پرداخت اقساط، بود.
 
سرهنگ مجیدی  با اعلام کمک ۲۹۶ میلیارد تومان به نیازمندان در سال ۹۹ در قالب کمک‌های مومنانه اضافه کرد: با توجه به ایجاد همدلی و مودت بین مردم، خیرین و همچنین دستگاه‌ها و نهادها، بزودی شاهد ریشه کنی کرونا باشیم و لذا کمک‌های مومنانه هم تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت. 

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۲۰۰ هزار دوز واکسن در راه مازندران

طبخ و توزیع ۶۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مازندرانی

0 نظر

ارسال نظر

capcha