کشف کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی در آمل

کشف کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی در آمل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کلاهبرداری اینترنتی ۱۵ میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد . 

سید موسی حسینی اظهارکرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتای شهرستان آمل و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی با انتشار آگهی در سایت های تبلیغات فروش کالا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مال باخته و اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد، فرد یا افرادی با انتشار آگهی خرید و فروش خودرو از سایت نیازمندی های آنلاین دیوار اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از وی کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران یادآورشد:کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های ویژه پلیسی موفق شدند رد یکی از متهمان را شناسایی کنند.

 حسینی اضافه کرد: متهم که به همراه همدستش پس از کلاهبرداری در یکی از استان های جنوبی کشور حضور داشت با اقدامات ویژه پلیسی و تعقیب ومراقبت سرانجام پس از چند روز و بازگشت از سفر در مخفیگاهش در شهرستان آمل دستگیر شدند.

حسینی از انجام تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس خبرداد و افزود: این افراد در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار و در اظهاراتشان به درج آگهی جعلی مبنی بر فروش خودرو، موتورسیکلت، موبایل، لوازم خانگی و غیره در سایت نیازمندی دیوار اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اعتراف متهمان به کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی از کشف سیم کارت، کارت عابر بانک ، ۴۰۰ فاکتور فروش و ۷۰۰ بارنامه جعلی مربوط به شرکت های باربری و۳ دستگاه گوشی تلفن همراه خبر داد.

وی همچنین از دسترسی متهمان به اطلاعات حساب بانکی ۴۴۶ شهروند و ۱۲۶ شماره تلفن همراه خبر داد و افزود: متهمان پس از انجام تحقیقات تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

آب به خانه‌های قدیمی‌ترین خیابان آمل بازگشت

عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha