قرارگاه خاتم الانبیاء با بن بست شکنی در زمان تحریم‌ها، نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارد

قرارگاه خاتم الانبیاء با بن بست شکنی در زمان تحریم‌ها، نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارد
سردار سعید محمد گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری بحث قوی شدن کشور در مقابل تکانه‌های تحریم و نامهربانی‌های غربی هاست.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: اگر عزم همه برای پیاده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور جزم می‌شد به یقین امروز وضعیت کشور بدین صورت نبود و خیلی راحت‌تر امکان دور زدن تحریم‌ها وجود داشت و در ضمن فشار کمتری روی مردم بود.
وی در ادامه افزود: شرایط تحریم یک شرایط نامتعارف و سختی است و گرفتاری‌های زیادی برای مردم فراهم کرده است.
سردار محمد اظهارداشت: وقتی عزم و اراده برای مقابله با این شرایط جزم و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود، بی تردید می‌توان از سد تمامی مشکلات عبور کرد.
وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در همین چارچوب و تفکر به دنبال الگوسازی در حوزه اقتصاد مقاومتی است تا بتواند فرامین مقام معظم رهبری را در عمل به منصه ظهور برساند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) گفت: برای مقابله با تحریم‌ها بر اساس چارچوب‌های اقتصاد مقاومتی دو سال و نیم پیش ساختار و سازمان قرارگاه مورد بازنگری قرار گرفت به عبارتی ماموریت‌ها مجدد بررسی و شناسایی شد.
وی افزود: گلوگاه‌های کشور که قرارگاه باید در آن‌ها نقش آفرین باشد همه و همه مورد شناسایی قرار گرفت و با برنامه مدون به سمت رفع مسائل و مشکلات حرکت‌ها آغاز شد و توفیق زیادی به دست آمد.
سردار محمد اظهارداشت: خوشبختانه همه پروژه‌های قرارگاه خاتم با این تفکر و جهت گیری در دوران تحریم فعال و بسیاری از پروژه‌های بزرگ در اوج فشار‌های حداکثری تکمیل و بهره برداری شده است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های کشور باید استفاده کرد، گفت: با اتکا به توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت جوانان این مرز و بوم می‌توان از سد مشکلات گذشت و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگر فتح کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم یک مجموعه رسالت محور است، گفت: هرچند قرارگاه در حال انجام کار‌های اقتصادی است، ولی به هیچ وجه مدنظر این مجموعه بحث سود نیست.
وی افزود: این قرارگاه همواره به عنوان پاسدار انقلاب رصد می‌کند در جا‌هایی که خلاء وجود دارد ورود کند تا مشکلات مردم و کشور برطرف شود.
سردار محمد افزود: اینکه نوع و حجم کار چه باشد خیلی برای مجموعه قرارگاه خاتم مهم نیست از کوچکترین کار‌ها در پروژه‌های محرومیت زدایی تا ابر پروژه‌ها مثل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، فاز‌های پارس جنوبی، پروژه‌های صنعت فولاد، مس و بخش‌های مختلف از سوی قرارگاه در حال انجام است.
وی ادامه داد: قرارگاه در همه عرصه‌های فنی و مهندسی توانسته این خودباوری را ایجاد و فعل ما می‌توانیم را صرف کند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) همچنین جلوگیری از خام فروشی و حذف وابستگی به نفت، نگاه به درون و ظرفیت‌های بومی، توسعه صنایع، معاون و کشاورزی را از توصیه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان عنوان کرد و گفت: تحول در حوزه اقتصادی و مقابله با تحریم‌های دشمن نیازمند برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی است و سپاه با رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش ملت ایران در این عرصه مورد تهدید دشمن به ایفای نقش موثر می‌پردازد.
وی با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پیشانی جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد، افزود: این قرارگاه با روحیه جهادی، انقلابی و رصد گلوگاه‌های کشور و بن بست شکنی در زمان تحریم‌ها نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارد.
سردار محمد یادآورشد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ء (ص) با 31 سال سابقه فعالیت در دوران بازسازی پس از جنگ تحمیلی و سپس در سازندگی، توسعه زیرساخت‌ها، انحصارشکنی و رقابت با شرکت‌های بزرگ بین المللی محکم و استوار گام برداشته و امروز هم الگو آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار داده است.
yektanet-logo-sign
تبلیغ
 

اخبار مرتبط

دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، بازی در زمین دشمن است

اگر جهانگیری بغض نکند چه کسی باید بغض کند! / دولت تمام کارت‌هایش را در زمین دشمن خرج کرد

سلامی: دشمن را با شکست های خفت بار روانه گورستان تاریخ می کنیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha