پیمان اکبری: بی‌اخلاقی‌های رخ‌داده را محکوم می‌کنیم

پیمان اکبری: بی‌اخلاقی‌های رخ‌داده را محکوم می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی تیمش مقابل هراز آمل گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر از سد هراز آمل عبور کرد.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی تیمش مقابل هراز آمل گفت: هراز تیم قدرتمندی است و کادر باتجربه و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. با توجه به اینکه امروز یکی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم، تمام تلاشمان را کردیم تا جای خالی او احساس نشود؛ از عملکرد بازیکنان در لحظات حساس و غیرحساس راضی هستم.

وی در ادامه تأکید کرد: در دفاع روی تور خوب بودیم. بازیکنانم تمام برنامه‌ها را به خوبی در زمین اجرا کردند. به آنها برای تلاش و زحمتی که کشیدند، تبریک می‌گویم. برای تیم هراز آمل نیز در ادامه آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره اتفاقات و حواشی رخ داده در بازی مقابل شهرداری ورامین گفت: به خوبی بر اوضاع واقف هستیم و از طرف خودم به دلیل اتفاقات رخ داده، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در آینده شاهد این بی‌اخلاقی‌ها نباشیم. هیچیک از اتفاقات را تائید نکرده و حتی آنها را محکوم می‌کنم. این حواشی زیبنده والیبال ایران نیست.

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

تجمع اعتراضی در محکومیت حمله تروریستی به مدرسه کابل در شهر ساری برگزار شد

حیات دوباره دو محکوم به قصاص در ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha