انقلاب اسلامی باعث شد دشمن در مقابل ایران زانو بزند

انقلاب اسلامی باعث شد دشمن در مقابل ایران زانو بزند

نشست تبیین گام دوم انقلاب ویژه ارکان صالحین بسیج استان با حضور آیت‌الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد صالحین مازندران، مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و معاون هماهنگ کننده این سپاه به صورت ارتباط تصویری با رده‌های مقاومت بسیج استان به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا، همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

عسکر مجیدی در این نشست ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به ایران عزت و اقتدار بخشید، گفت: امروز جهان اسلام و ملت‌های آزاده نگاهشان به انقلاب اسلامی است و آنهایی که به دنبال استقلال هستند، الگوی خود را ایران قرار می‌دهند.
 
 وی عزت انقلاب را مرهون شهدا دانست، افزود: انقلاب اسلامی و تفکر آن دشمن را وادار به زانو زدن در مقابل ایران اسلامی کرده است.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در ادامه به تلاش دشمن برای ناامیدسازی مردم خاطرنشان کرد: دشمن در پی فاصله‌اندازی بین مردم و انقلاب است لذا باید تلاش کرد تا دشمن به اهداف خود نرسد.
 
مجیدی به مسئله تعلیم و تربیت برای آگاهی مردم و تبیین مسائل تاکید و خاطرنشان کرد: تربیت افراد صالح از ماموریت‌های طرح صالحین است.
 
وی با بیان اینکه کرونا نباید مانع تلاش برای نوآوری‌ها در طرح صالحین شود، یادآور شد: مجمع استادان سپاه کربلا به عنوان مجمع برتر در جشنواره مالک اشتر معرفی شد که این نشان از همدلی و همکاری همه مربیان و استادان در حوزه‌ها و نواحی است.

اخبار مرتبط

دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی برجسته‌سازی شود

توطئه های دشمنان را با بصیرت خنثی کنیم

معنویت انقلاب سبب خنثی شدن توطئه‌ دشمنان شده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha