بیت کوین های به مقصد نرسیده!

بیت کوین های به مقصد نرسیده!

این شخص در سال 2011 به واسطه ساخت یک انیمیشن اموزشی درباره بیت کوین ، برای یکی از علاقه مندان به بیت کوین، این 7002 بیت کوین رو به عنوان دستمزد دریافت کرد. برای حفظ امنیت این بیت کوینها، این اقا کلیدهای خصوصی این کیف پول بیت کوین رو درون یک فلش امن به نام IronKey ذخیره کرد. 

اما همون سال، این اقای پسورد این فلش امن رو که روی کاغذی یادداشت کرده بود، گم کرد و تا حالا نتونسته اون رو پیدا کنه. این فلش امن دارای 10 فرصت برای زدن پسوردش هست و اگر 10 پسورد اشتباه بگیره، محتویات خودش رو نابود میکنه. اقای توماس هم تا بحال تلاش هایی کرده تا بتونه این فلش رو باز کنه اما 8 فرصت از دستت داده و حالا تنها دارای 2 فرصت هست. از اون موقع هم قیمت بیت کوین سر به فلک کشیده  و اقای توماس رو بیش از پیش در حسرت این بیت کوین ها گذاشته.

‏اقای توماس البته بیت کوین های دیگه ای هم از اون موقع داره که پسوردشونم میدونه و اونقدر زیادن که از خیلیا ثروتمندترش میکنه. علاوه بر این در سال 2012 هم در استارتاپ رمزارزی که در سالهای اخیر خیلی معروف شده به نام Ripple کار میکرد و از اونجا به عنوان پاداش رمرارز این شرکت یعنی XRP رو دریافت کرده که ارزش اونها هم در حال حاضر خیلی بالا رفته و برای اون دارایی بزرگی به ارمغان اورده.

اما در مورد اون بیت کوین های با پسورد فراموش شده، در حال حاضر این اقا اون فلش امن رو مکان امنی گذاشته تا به اونها فک نکنه و امید داره که شاید در اینده رمزنگارها به شیوه ای دست پیدا کنن تا بتونن پسورد این فلش امن رو بشکونن و اقای توماس رو دوباره به بیت کوین هاش برسونن.  
 

اخبار مرتبط

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال میلیاردی در گلوگاه

۱۰۰ دستگاه بیت کوین در چالوس کشف شد

کشف ۱۸ دستگاه بیت کوین در بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha