انسداد محور هراز در روزهای 23 و 24 آذر

انسداد محور هراز در روزهای 23 و 24 آذر

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* هراز روزهای 23 و 24 آذر مسدود است

وی اظهار کرد: محور هراز ‌محدوده قلابن در استان مازندران از روز 23 آذر تا 24 آذر 99 ‌به مدت 2 روز از ساعت 8 تا 17 ‌به‌ دلیل اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر در کیلومتر 64 تا 65، ‌مسدود بوده و تردد در محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

* ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در محورهای فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت ترافیک روان است.

آشوری با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌ پایانه شهید کلانتری و پل کردان، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، از راننده‌های جاده های کوهستانی و برف گیر خواست حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند‌.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.7 درصد

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل‌ از 2285 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 16.1 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 ‌تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

اخبار مرتبط

فاجعه بزرگ، ریزش مرگبار سنگ در محور هراز کشته گرفت/ جزئیات

پلیس راه مازندران: جاده هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است

محور هراز مسدود شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha