ساخت و ساز های لجام گسیخته در دل جنگل‌های رامسر

مقام معظم رهبری (حفظه الله):

منابع طبیعی ثروت های ملی اند، روی مسئله جنگل ها حساس باشید! جنگل ها را باید حفظ کرد، من مطمئنم که یک عده ای نشسته اند و کمین گرفته اند ببینند چطور می توانند این طعمه را بربایند.

رامسر بعنوان غربی ترین شهرستان توریستی استان مازندران و بهشت ایران، مدتی است که به حیات خلوت سرمایه داران و مسئولین تبدیل شده است.

ساخت و سازهای لجام گسیخته در دل جنگل های رامسر، بهشت ایران را به جهنم ساختمان های رنگین مبدل کرده است. طبق هشدار کارشناسان محیط زیست در صورت ادامه این روند، بین ۷۵ تا ۱۰۰ سال دیگر چیزی بنام‌جنگل در شمال کشور نخواهیم داشت.

این مستند گوشه ای از فاجعه ی زیست محیطی و انسانی در طبیعت بِکر جنگل های رامسر را به تصویر کشیده که بعنوان تهدیدی برای نسل آینده با سرعت تمام در حال گسترش می باشد.

حال این سوال پیش می آید که مسئولین شهرستانی و بعضا استانی در ادارات مرتبط چگونه و با استفاده از کدام قانون، مجوز و پروانه ساخت در ارتفاعات کوه و اعماق جنگل های رامسر را صادر می کنند؟

چگونه در روستایی که برای اهالی خود، آب، برق و گاز ندارد، ساخت انواع و اقسام پروژه های ساختمانی کوچک و بزرگ امکان پذیر می شود؟

امید است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در الزام پاسخگو بودن مسئولین در نظام اسلامی، در جهت تنویر افکار عمومی نسبت به مسئله ی ساخت و ساز های بی رویه در رامسر، پاسخ قانع کننده ای از مسئولین امر، دریافت نماییم.

هسته مطالبه گری شهید حاج قاسم سلیمانی/ بسیج دانشجویی شهرستان رامسر
 

اخبار مرتبط

بررسی و مقایسه تجربه مهمانان در ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی رامسر

باحضوروزیر ورزش وجوانان تعدادی از طرح های ورزشی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آبادافتتاح شد

سرقت و اختلافات ملکی بیشترین شمار پرونده ها در رامسر است

0 نظر

ارسال نظر

capcha