خرید تجهیزات ۲۰۰ میلیونی بیمارستانی از عواید موقوفات در ساری

خرید تجهیزات ۲۰۰ میلیونی بیمارستانی از عواید موقوفات در ساری

وی با بیان اینکه ۳۵۶ موقوفه در امامزادگان شهرستان ساری داریم، در مورد اجرای نیات گفت: یکی از مهم‌ترین بخش خدماتی اوقاف در راستای نیات امینانه مذهبی اجرای نیات است، در سال جاری در شهر ساری، ۴۸۰ میلیون تومان صرف خرید هزار بسته سبد کالا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از کمک به ۸۵ هیأت مذهبی، تهیه ۱۵ هزار غذای گرم، تولید و توزیع ۵ هزار و ۵۰۰ ماسک و هزار و ۷۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در اماکن مذهبی خبر داد.

ولینژاد با اعلام اینکه در بحث نیات خیریه ۱۵۳ میلیون تومان کمک به فقرا نیازمندان و مستمندان داشتیم، گفت: در بحث بیمارستان هم ۹۹ میلیون تومان بابت خرید دستگاه دیالیز هزینه شد، در دهه وقف جاری نیز خرید ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات بیمارستانی در دستور کار داریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با بیان اینکه ۲۷۵ میلیون تومان هزینه جاری بقاع، ۵۱ میلیون تومان در مباحث فرهنگی و ۶۱ میلیون تومان در بحث عمرانی در طول سال هزینه شده است، تصریح کرد:  ۷۹ میلیون تومان کمک به موسسات خیریه، توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذای طبخ شده به ارزش ۲۱ میلیون تومان و بیش از هزار بسته اقلام به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان در طول در این اداره انجام شده است.

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵ پروژه شهری ساری

سپرده‌گذاری ۷۷۸ هزارمیلیاردی مازندرانی‌ها در بانک‌های دولتی

0 نظر

ارسال نظر

capcha