فروش زمین های نوشهر با شیب تند

 فروش زمین های نوشهر با شیب تند

هتل های بزرگی همچون هتل آراز نوشهر هتل های عظیم زاده را می توان به عنوان نشانه های پیشرفت و ترقی و آینده دار بودن منطقه نام برد به هر صورت املاک پورولی به شما عزیزان پیشنهاد می کند در صورتی که دنبال خرید زمین در نوشهر هستید یا به دنبال خرید ویلا می باشید حتماً منطقه ی برند نوشهر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

از برندترین مناطق نوشهر می‌توان به چیلک نوشهر، بندپی نوشهر و همچنین چند منطقه دیگر در نوشهر را نام برد.

البته مناطق زیادی هستند که هم جاذبه های توریستی و گردشگری و هم برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند می توان به منطقه ملاکلا اشاره کرد که دارای جاذبه توریستی و گردشگری دریاچه ارواح و سد آویدر می باشد البته بسیاری از مناطق دیدنی سلندر که آبشار معروف به چلندر می‌تواند توریست های زیادی را هر ساله این منطقه جذب کند.

خرید زمین در نوشهر

املاک ویلا نوشهر با حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه خرید زمین نوشهر و همچنین خرید ویلا و فروش زمین،  فروش ویلا در نوشهر توانسته اعتماد بسیاری از ملاکین و سرمایه گذاران را جلب کند، این امر اتفاقی نیست این امر نشان از صداقت کار ماست نکته مهم در مورد خرید زمین در نوشهر این است که زمین های نوشهر در سال ۹۹ با رشد بسیار زیادی مواجه بودند.

این عوامل بسیاری را می طلبد که مهمترین آن را می‌توان کاهش ارزش پول ملی و همچنین افتتاح آزادراه تهران شمال از فاز یک آن عنوان کرد، چرا که این آزادراه فاصله تهران تا گچسر یا شهرستانک را به مدت یک ساعت کاهش داده، جدا از امنیت مسافرت و خطرات جاده ای که وجود دارد از نظر زمانی این امر بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

بیشتر ویلاهای لوکس در نوشهر متوجه خریدار می باشد و همچنین ویلاهای شهرکی نیز اولویت اول خرید هر سرمایه گذار و خریدار واقعی می باشد در آخر می توان عرض بکنم که املاک ویلا نوشهر این نوید را به شما عزیزان خواهد داد که شما هر متراژ رو با هر مبلغی در مشخص خریداری کنید و کمتر از ۵ ماه سرمایه شما دو تا سه برابر خواهد شد.

معمولا فروش زمین نوشهر بندپی که از روستاهای برند منطقه است می تواند یک فرصت تکرار نشدنی برای خریدار باشد این زمین هم دارای سند است.

زمین سنددار در نوشهر زیاد نیست و چون به زمین خالی سند نمی دهند از این جهت معمولا زمین کم سنددار و اینهایی که سند دارند معمولا یک قطعه بزرگ بوده که سند مادر داشته و بعد سند تفکیکی گرفته اند.

اخبار مرتبط

برابر هرگونه زمین خواری در مازندران مقاومت می کنیم

جلوگیری از ‌زمین‌خواری ‌یک هزار میلیارد تومانی در مازندران‌

آزادسازی ۶ هکتار از زمین‌های کشاورزی نوشهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha