پخش زنده یادواره شهدای هیأتی و مداح سوادکوه از شبکه‌های اجتماعی

پخش زنده یادواره شهدای هیأتی و مداح سوادکوه از شبکه‌های اجتماعی

این مراسم که با حضور امام جمعه زیراب‌سوادکوه، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، 2 خانواده به نمایندگی از خانواده‌های شهدای هیاتی و مداح و خبرنگاران برگزار شد.

*تشکیل ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای هیأتی و مداح

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت امام راحل و استمرار آن با رهبری مقام معظم رهبری به پیش می‌رود، گفت: هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا، چراغ راه پیش‌روی ما را روشن کردند.

حجت الاسلام مهدی صداقتی، افزود: برنامه‌ریزی برای پخش زنده دومین یادواره شهدای مداح و هیأتی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا به صورت پخش زنده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس و اربعین فرصت مناسبی برای برگزاری یادواره شهدای مداح و هیأتی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بود و برای سال ‌آینده هم ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای هیأتی و مداح در هفته‌‌های آینده تشکیل می‌شود.

* استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا

امام جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به دیدگاه‌های کارشناسان و سیاست‌مداران برجسته جهانی درباره متفاوت‌بودن معیار‌های امام راحل در رهبری با معیار‌های موجود جهانی در دنیای استکباری، گفت: ضرورت مبارزه در قبل از انقلاب اسلامی و مبارزه با بلوک شرقی و غربی به معنای وابستگی به بلوک دیگر بود ولی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل، پرچم مبارزه با امریکا و صهیونیسم را با شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رساند.

حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی با اشاره به توصیف‌های امام راحل از دفاع مقدس، افزود: امام راحل، دفاع مقدس را نبرد حق علیه باطل و نور علیه ظلمت بیان کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس، معجزه قرن را رقم زدند و در زمانی که انقلاب اسلامی به تازگی پیروز شد، شعار انحلال ارتش با مخالفت امام مواجه بود که ثمرات آن را هم دیدیم، شاکله سپاه هنوز شکل اصلی نگرفته بود و ضدانقلاب هم با کمک سرویس‌های غربی در برابر انقلاب ما قرار داشت.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه خواستار استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا شد و اظهار کرد: رژیم بعث عراق با حمایت بلوک شرق و غرب، پول‌ گاو‌های شیرده کشور‌های عربی خائن و جنایت‌پیشه و رژیم صهیونیستی دست در دست هم دادند و جنگ تمام عیار را بر علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداختند.

رضایی، افزود: آحاد ملت ایران از اقشار و مذاهب مختلف در خط مقدم و پشتیبانی دفاع مقدس حضور داشتند و این دفاع از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی به دلایل پیروزی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اعتقاد به خدا و وعده‌های الهی، اعتقاد به اهل بیت(ع) و رهبران دینی، اخلاص، ولایت‌پذیری، هوش و ذکاوت رزمندگان از دلایل پیروزی در دفاع مقدس بود و باید از تجربیات ناب دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی بهره‌مند شویم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha