توهین نشریه فرانسوی به پیامبر نمونه جاهلیت مدرن است

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر نمونه جاهلیت مدرن است

وی افزود: پیامبر اسلام از زمان حیات در دنیا تاکنون با توهین‌های فراوان روبرو بوده و این توهین‌ها از سوی دوست و دشمن بوده است.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه امروزه شاهد توهین به ساحت پیامبر اسلام و اهل بیت از سوی گروه یا افرادی هستیم که دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند، تصریح کرد: استکبارگران دنیا این روزها در یمن، بحرین، افغانستان، عراق و حتی در اروپا و دل آمریکا دست به نسل‌کشی و کشتار انسان‌ها از کودک تا پیر می‌زنند و سیاه‌پوستان را زیر پای طلم و استبداد خود خفه می‌کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه باید ملت ایران بیدار شود و جوانان ما بدانند که استکبار، غرب و آمریکا دلسوزان مردم کشورمان نیستند و تیشه به ریشه ما می‌زنند، بیان کرد: توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول اکرم نمونه بارز جاهلیت مدرن است تا در دنیا و غرب بر روند اسلام‌گرایی تضعیف و خلل ایجاد کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه حق و حق‌طلبی همان قرآن، کرامت انسانی و اخلاق نبوی است، ادامه داد: آتش زدن قرآن مجید، انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام و سایر اهل بیت عصمت و طهارت نمونه آشکار اسلام‌هراسی و رواج گرایش به غرب است.

وی با تأکید بر اینکه داعش انسان‌کش از سوی آمریکا، اسرائیل و غرب به وجود آمده است، یادآور شد: برخی کشورهای عربی هم برای خودنمایی و عقب نماندن از میدان ایجاد شده توسط استکبارگران دست به کودک‌کشی و  نسل‌کشی می‌زنند البته امروزه اروپا نگران است که با توسعه اسلام، آئین اسلامی در جوامع بین‌المللی موج می‌زند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه برخی کارشناسان غربی ادعا کردند که همه ادیان جز اسلام ناب محمدی رو به نابودی است، خاطرنشان کرد: دنیا برای نگاه‌های منفور احترام قائل است، رئیس جمهور فررانسه اهانت به ساحت پیامبر اسلام را نوعی  آزادی قلم و آزادی بیان می‌داند ولی همه آزادیخواهان دنیا از نهضت عاشورا درس آزادگی و آزادمردی گرفتند و نه تنها مسلمان و شیعیان بلکه بسیاری از مردم کشورهای آمریکایی و غربی برای امام حسین(ع) و یارانش اشک ریختند.

این مسؤول با اعلام اینکه پیامبر اسلام رحمتی برای عالمیان است ولی متأسفانه توهین به این ساحت نورانی آزادی بیان و قلم یادآوری می‌شود، گفت: امروزه اعراب، اسرائیل، امریکا، غربی‌ها و همپیمانان آنها برای انحراف جوامع تمام سعی و تلاش شبانه‌روزی خود را به کار بستند.

مرتضوی ادامه داد: باید مسؤولان به فکر مردم و معیشت مردم باشند و وظیفه بزرگ خود را خدمت به مردم و گره‌گشایی از کار آنها بدانند.

وی با اعلام اینکه رسیدگی به معیشت مردم بر ما تکلیف و واجب است، افزود: مردم ما بی‌نظیر، نجیب و بزرگ هستند، در حالی که تحریم‌های ظالمانه و  کشنده اروپا و آمریکا هر کشوری را نابود می‌کند مردم کشورمان به برکت نجابت و ایستادگی روی پای خود ایستاده‌اند و باید قدر مردم را بدانیم و به فکر آنها باشیم.

اخبار مرتبط

خبر حیرت انگیز یک نشریه غربی

طنین ندای لبیک یا رسول الله (ص) در قائم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha