گره تامین اعتبار ۱۱ طرح عمرانی مازندران باز شد

گره تامین اعتبار ۱۱ طرح عمرانی مازندران باز شد

تامین اعتبار برای بهینه سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ، تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن ، تسریع در تکمیل پروژه محور تنکابن - الموت ، تقاطع غیر همسطح دسترسی به فرودگاه دشت ناز ساری و چند طرح دیگر مرتبط با راه های شهری، روستایی، کوهستانی و محورهای مواصلاتی اصلی استان از جمله طرح هایی هستند که استاندار مازندران موافقت وزیر راه و شهرسازی را برای باز شدن گره آنها اخذ کرده است.

آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای مسابقات لیگ برتر از دغدغه های همیشگی مسئولان مازندران طی ۲ سال گذشته بوده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی ، استاندار مازندارن برای حل معضل ترافیکی سطح شهر قائمشهر هنگام برگزاری مسابقات در ورزشگاه شهید وطنی، دستور وزیر راه و شهرسازی را برای تملک پنج پلاک زمین در محدوده بازآفرینی شهری به ارزش ۲۰ میلیارد تومان و بازگشایی معبر مربوطه اخذ کرد.

اخذ دستور تسریع در اجرا و تکمیل پروژه محور تنکابن - الموت جهت کاهش ترافیک و رعایت مباحث پدافند غیر عامل از جمله ریزش سنگ و بهمن در محور کندوان و ممانعت از ترافیک های سنگین و توزیع ترافیک در ورودی های استان از دیگر دستاوردهای رایزنی استاندار مازندران با وزیر راه و شهرسازی اعلام شده است.

استاندار مازندران همچنین دستور وزیرراه و شهرسازی را برای تسریع در پروژه های تقاطع غیر همسطح راه دسترسی فرودگاه در محور ساری - نکا و تکمیل بلوار جوادالائمه و اجرای گاردریل و فضای سبز اخذ کرد.

حسین زادگان دستور مساعد محمد اسلامی را برای تخصیص و واگذاری یک دستگاه سامانه آر وی آر RVR از طریق سازمان هواشناسی و شروع عملیات آماده سازی و نصب آن در فرودگاه ساری دریافت نمود.

تامین و تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل، تعریض و ایمن سازی سه محور مهم " شهید صالحی ( بخش بند پی شرقی )، شهید داداش نیا ( بخش بندپی غربی ) و بابلکنار ( بخش بابلکنار ) در راستای کاهش حوادث و تسهیل در رفت و آمد بخش مهمی از جمعیت این سه بخش به مرکز شهرستان هم از دیگر طرح هایی است که موافقت وزیر راه و شهرسازی را دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش ، یکی از مهم ترین مباحث در رایزنی استاندار با وزیر راه و شهرسازی ، کندی اجرای پروژه های راه در محورهای شهری، روستایی، بین استانی و کوهستانی بود که دستور وزیر راه و شهرسازی برای تسریع این پروژه ها هم اخذ شد.

دریافت دستور احداث گالری و دیوار در نقاط ابتهاج، قلابن، زیارباغ، حد فاصل تونل شماره ۱ و ۲ منطقه باغ صفا در محور مواصلاتی هراز برای جلوگیری از ریزش و رانش در این نقاط و صیانت از جان هموطنان و عدم بروز حوادث از جمله این طرح ها در حوزه راه بود.

استاندار مازندران همتچنین موافقت وزیر راه و شهرسازی را برای برای تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی پل گلورد در محور ساری - تاکام را که بر اثر سیل سال ۹۸ تخریب شد و راه ارتباطی این روستا با روستاهای همجوار و محور اصلی را قطع کرد ، به دست آورد.

این گزارش حاکیست که استاندار مازندران در رایزنی با وزیر راه و شهرسازی ، دستورات لازم را برای تسریع در تامین اعتبار خرید زمین های مورد نیاز در شهرهای استان جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن با توجه به کمبود زمین در مازندران اخذ کرده است.

اخبار مرتبط

پای صادرات مازندران می لنگد/ صادرکننده نداریم

0 نظر

ارسال نظر

capcha