۸۵ پروژه راهداری و جاده‌ای استان مازندران در هفته دولت افتتاح می‌شود

۸۵ پروژه راهداری و جاده‌ای استان مازندران در هفته دولت افتتاح می‌شود

وی افزود: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۵ هزار شهید دولت بوده، این اداره کل با افتتاح ۷۸ پروژه و آغاز به کار هفت پروژه عمرانی سهمی در گرامی‌داشت این هفته دارد.

نجفی گفت: بیشترین پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در حوزه راهداری، ۶۹ پروژه بوده که شامل اجرای روکش آسفالت، احداث دیوارهای حفاظتی، تعمیر و مرمت پل‌های بزرگ و احداث روشنایی است.

وی بیان کرد: در حوزه معاونت فنی و نظارت این اداره کل  نیز هشت پروژه عمرانی مورد افتتاح قرار گرفته که مهم ترین آنها تعریض محور قائم‌شهر-جویبار و احداث دور برگردان "متی کلا" است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به پروژه‌های آغاز به کار این اداره کل در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: در این هفته عملیات اجرایی هفت پروژه این اداره کل با مبلغ قرارداد ۳۲۰ میلیارد ریال آغاز شده که از جمله می‌توان به تعریض محور شیرگاه - بابل، بهسازی و تعریض محور جاده نظامی، روکش آسفالت محور لاویج _ چمستان و احداث روشنایی در کمربندی فریدونکنار اشاره کرد.

وی بیان کرد: در بین ادارات تابعه این اداره کل، شهرستان‌های ساری، بابل، نور، نکا، تنکابن و گلوگاه بیشترین سهم  پروژه‌های افتتاحی دارا بودند. در سال جاری عملیات اجرایی ۷۳۳ پروژه راهداری و عمرانی در دو بخش ملی و استانی توسط اداره کل در دست اجرایی شدن است.

اخبار مرتبط

۱۱۴ پروژه برق در مازندران افتتاح و بهره برداری می شود

تعطیلی پروژه های عمرانی/ سازمان برنج راه اندازی شود

ارثیه ناتمام دولت در مازندران؛ برش روبان قرمز ۵۸۴ پروژه ریز و درشت

0 نظر

ارسال نظر

capcha