چتر حمایتی آموزش و پرورش استثنایی

چتر حمایتی آموزش و پرورش استثنایی

قاسمی افزود: ملزومات بهداشتی شامل ماسک، گان، مواد ضد عفونی کننده و همچنین نوشت افزار، کیف وگرمکن ورزشی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه کم بضاعت تهیه شد که در حال توزیع است.
وی با بیان اینکه بیش از هزار دانش آموز با نیاز‌های ویژه در ۵۳ مدرسه استثنایی مازندران تحصیل می‌کنند تصریح کرد: به دلیل مشکل مالی اغلب خانواده‌ها و دسترسی نداشتن دانش آموزان به گوشی و تبلت هوشمند و نیز اینترنت، آموزش با مشکل مواجه شده است. وی با اشاره به ماموریت مهم آموزش و پرورش استثنایی در سنجش سلامت نوآموزان گفت: فرایند سنجش سلامت نوآموزان از ۲۰ تیر امسال به صورت رسمی در پایگاه‌های سنجش آغاز شد و تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز معادل ۵۵ درصد کل نوآموزان مازندران سنجش شدند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران با اشاره به افزایش پایگاه‌های سنجش نوآموزان از ۲۳ به ۴۰ پایگاه در استان افزود: امیدواریم مابقی نوآموزان در زمان باقیمانده مطابق برنامه زمان بندی منظم، مورد سنجش سلامت و غربالگری قرار گیرند.
به گفته قاسمی ۴۰ پایگاه سنجش سلامت در مازندران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ آماده سنجش سلامت کودکان است.

اخبار مرتبط

معرفی ۱.۵ برابر سهمیه مازندران برای مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان

تلاش برای استفاده از خرد جمعی در آموزش و پرورش

راه اندازی مرکز نیکوکاری مداد رنگی در مدارس مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha