بازگشت ۶ واحد تولیدی راکد بهشهر به چرخه تولید تا پایان امسال

بازگشت ۶ واحد تولیدی راکد بهشهر به چرخه تولید تا پایان امسال

محمد توکلی شامگاه سه شنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: در منطقه شرق استان مازندران ۴ شهرک و ناحیه صنعتی در بهشهر، نکا، گلوگاه و میاندرود وجود دارد که بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در این شهرک‌ها فعال هستند.
وی افزود: در حال حاضر نیز ۳۳ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های شرق مازندران شامل بهشهر، نکا، گلوگاه و میاندرود با واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در حال ساخت و ساز است با آغاز بکار این طرح‌ها اشتغال فراوانی در این بخش ایجاد می شود.
وی گفت: با توجه به مشوق‌های ارائه شده برای سرمایه‌گذاری در شهرک های صنعتی شرق استان، به نظر می‌رسد استقبال بیشتری از ایجاد واحدهای تولیدی صورت گرفته و آمار اشتغال به شکل چشمگیری افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال ۴ واحد تولیدی راکد بهشهر شامل کارخانجات آرد، خوراک دام و.. به چرخه تولید باز می گردد؛ اظهار کرد: تا پایان سال این آمار به ۶ واحد تولیدی رسیده و بیش از ۵۰۰ مورد اشتغال برای مردم منطقه در این واحدهای تولیدی ایجاد می شود.

این مسئول افزود: یکی از اهداف مهم مدیریت شهرک‌های صنعتی تامین زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اشتغال‌زایی است و تلاش می‌شود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سرعت گیرد.

مسئول شهرک‌های صنعتی شرق مازندران خاطرنشان کرد: فسخ مجوز واحدهایی که در شهرک های صنعتی رها شده اند با قوت در دستور کار است و در شهرک صنعتی بهشهر تاکنون ۵ واحد فسخ قرارداد اعمال شده است که در همین راستا ۴ واحد صنعتی با نقل و انتقال به مدار تولید بازگشتند.

اخبار مرتبط

بازگشت ۹۵ واحد تولیدی به چرخه تولید در استان مازندران در یکسال گذشته/ یک هزار و ۳۳۵ مکاتبه با بانک‌ها و دیکر سازمان‌ها انجام شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha