رسانه ها با محوریت بسیج گره گشایی کردند

رسانه ها با محوریت بسیج گره گشایی کردند

 حسین محمد رضایی عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای گره که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد، با اشاره به چالش‌ها و بحران‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: متأسفانه با بحران‌ها و چالش‌هایی بزرگی که از سال‌های ابتدایی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی در این کشور وجود داشت مردم با اراده، ایمان و انگیزه انقلابی توانستند بحران‌ها و چالش‌ها را پشت سر بگذارند و از امتحان‌های تاریخی سربلند میدان شوند.

وی افزود: در بحث بیماری کرونا که بحران جهانی از آن یاد می‌شود ایران اسلامی با وجود تمامی تحریم‌هایی که علیه این کشور همچنان در حال اجرا است توانسته با مشارکت و مصمم بودن مردم در کمک به هم نوع این ویروس منحوس را مدیریت کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نقش رسانه‌ها در مدیریت ویروس کرونا متذکر شد: رسانه‌ها شخصیت یک ملت را می‌توانند هم در مسیر درست و هم در مسیر انحرافی سوق دهند در این وادی مهم بکارگیری از اطلاعات و داده‌ها است که چگونه از آن استفاده شود که خوشبختانه رسانه‌ها با تحلیل درست مردم را در مسیر واقعی قرار دادند.

به گفته محمدرضایی رسانه‌ها با محوریت بسیج رسانه گره گشایی کردند که این امر بسیار قابل تقدیر است لذا این پایان کار نیست چرا که در آینده نیز با بحران‌های دیگری مواجه خواهیم بود که تا زمانی اراده مان را بر پایه ایمان و انگیزه انقلابی استوار سازیم قطعاً شکست ناپذیر خواهیم بود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تنها تغییر یک رژیم نبود بلکه باید پایان بخش جاهلیت مدرن باشد چرا که در کشورهایی که ادعای تمدن و دموکراسی بودن را دارند مردمشان حتی نمی‌توانند نفس بکشند.

ارسال ۲۲۰ اثر

مسئول بسیج رسانه نکا نیز در ادامه با اشاره به نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای گره در کشور بیان کرد: ویروس کرونا به عنوان یک ویروس منحوس کل دنیا را درگیر کرده است که خوشبختانه با آگاهی بخشی صحیح رسانه‌ها در بین مردم تا حدودی این ویروس در کشور مدیریت شد.

حسین زحمتکش افزود: جشنواره ملی رسانه‌ای گره در قالب یادداشت نویسی کرونایی برگزار شد که خوشبختانه ۲۲۰ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۶ اثر یاد داشت نویسی حائز رتبه برتر شدند.

وی در پایان از برگزاری اولین جشنواره عکس مقاومت برای کشورهای مقاومت در ۱۷ دی ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد که به مراتب می‌تواند باز خورد خوبی را به همراه داشته باشد.

اخبار مرتبط

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

نشست رؤسای دانشگاه‌های شمال کشور در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

سازمان بسیج رسانه مازندران برای خبرنگاران دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند

0 نظر

ارسال نظر

capcha