رسانه ها با نقد سازنده مسائل را به درستی تبیین کنند

رسانه ها با نقد سازنده مسائل را به درستی تبیین کنند

عباس زارع عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای گره در نکا گفت: انسجام اصحاب رسانه در مسیری روشن به سمت توسعه، آبادانی و اعتلای همه جانبه کشور، تنها در گرو انقلابی بودن میسر خواهد بود.

وی افزود: رسانه‌ها با حرکت در تراز انقلاب، می‌توانند زمینه‌های رشد جامعه را فراهم کرده و در عرصه انتقادات سازنده و منصفانه نیز می‌توانند دغدغه مردم و مسئولین را به درستی تبیین کنند.

وی اذعان داشت: جشنواره ملی گره با هدف شناسایی و تقدیر از برترین‌های اطلاع‌رسانی درست و بهنگام در ارتباط با کرونا از اسفندماه سال ۹۸ با همت بسیج رسانه مازندران و شهرستان نکا، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فراخوان داد.

زارع افزود: بر اساس این گزارش در مجموع، ۲۲۱ اثر از ۲۳ استان کشور به جشنواره ارسال شد که پس از راستی آزمایی ۱۹۰ اثر در اختیار داوران قرار گرفت و در پایان «۶ اثر از ۵ استان به عنوان آثار برگزیده و ۴ اثر نیز به عنوان اثر شایسته تندیس» انتخاب شدند.

وی از اینکه برای نخستین بار جشنواره ملی مطبوعات با موضوع تخصصی یادداشت نویسی برگزار شد، گفت: ما از دست اندرکاران این برنامه صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم و امیدواریم مطبوعات استان و کشور در مسیر انقلاب و آرمان‌های ارزنده‌اش، بیش از پیش افتخارآفرین باشد.

اخبار مرتبط

تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید با حضور معاون اداری مالی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

مازندرانی‌ها در طرح بهارانه حدود نیم میلیارد تومان کتاب خریدند

اولین دائره المعارف مازندران چاپ شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha