تلاش بسیج سازندگی برای بهره‌برداری از پروژه‌های جاده‌ای مازندران

تلاش بسیج سازندگی برای بهره‌برداری از پروژه‌های جاده‌ای مازندران

محمدمهدی اقبال‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی مازندران پروژه‌های زیادی را در دست اقدام دارد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی پروژه‌هایی به صورت موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان امضا شده که بخشی  از این پروژه‌ها هم در حال شروع و هم در حال افتتاح بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های عمرانی، پروژه دیوارسازی و حفاظتی رودخانه‌های استان است، تصریح کرد: از این جهت توانستیم در حوزه جغرافیایی منگل شهرستان قائمشهر از هفت و نیم کیلومتر دیوار کشی حفاظتی رودخانه به طول ۱.۵ کیلومتر را در شرایط سخت آب و هوایی فصل پاییز و زمستان انجام دهیم و اگر مجوزها زودتر صادر شود در ۶ ماه آینده نیز پروژه این دیوار کشی به طول بیش از ۴ کیلومتر برای جلوگیری از مخاطرات مربوط به سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: امسال در حوزه عمرانی تعداد زیادی پروژه‌های پل سازی داشتیم که البته آن پروژه‌هایی که در اولویت  بود سعی کردیم زودتر به اتمام برسانیم.

اقبال‌پور با اشاره به اینکه تعداد زیادی پروژه ورزشگاه‌های استان توسط سپاه و بسیج سازندگی اجرا شده است، گفت:  بخشی از این پروژه‌ها در دست اقدام بوده و سعی ما بر این است هرچه زودتر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی درباره پروژه راه‌های روستایی نیز افزود: در پروژه‌هایی که محور آنها توسعه راه است به شدت مشغول فعالیت هستیم تا بتوانیم  زیرساخت آنها را آماده کنیم  و شرایط برای آسفالت کردن آن فراهم شود.

*بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران آماده آسفالت هستند

در ادامه مهدی رازجویان معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه تعداد پروژه‌هایی که سازمان بسیج سازندگی استان در دست اقدام دارد بالغ بر ۳۰۰ پروژه بوده که این پروژه‌ها غالبا در حد راه‌سازی، احداث ابنیه و دیگر پروژه‌های عمرانی است، گفت: بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

وی  تاکید کرد: امسال و سال‌های آتی شاهد بهره‌برداری  پروژه‌های بسیج سازندگی استان خواهیم بود و به تکمیل پروژه‌های در دست احداث هم اقدام خواهیم کرد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: بازدیدهای متناوبی از پروژه‌هایی نظیر جاده بین مزارع، پل سازی، ورزشگاه‌ها، احداث خانه برای محرومان، دیوارسازی حفاظتی حاشیه رودخانه‌ها و لایروبی آنها صورت گرفته است.

رازجویان در پایان یادآور شد: امیدواریم پروژه‌های زیادی به این سازمان واگذار شود به جهت اینکه هزینه تمام شده پروژه‌ها پایین می‌آید و سرعت کار بالا می‌رود و بتوانیم شاهد این باشیم که عزیزان بسیج سازندگی با به‌روزتر شدن ماشین‌آلات و نوسازی ناوگان‌های‌شان کمک حال بیشتری برای پروژه‌های عمرانی و ستاد حوادث استان باشند.

اخبار مرتبط

دیدار سرهنگ خادم فرمانده جدید سپاه قائم شهر

آمادگی بسیج سازندگی مازندران برای اجرای پروژه‌های عمرانی و آبادانی

بسیج سازندگی یک میلیون ماسک در اختیار مردم بابل قرار داد

0 نظر

ارسال نظر

capcha